Marlboro

Marlboro

از کسانی که از من متنفر اند،سپاس:آنها مرا قوی تر می کنند.از کسانی که مرا دوست دارند،ممنونم:آنها قلب مرا بزرگتر می کنند.از کسانی که مرا ترک می کنند ،متشکرم:آنها به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست.از کسانی که با من می مانند،سپاس گذارم:آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۳/۰۵
    S

!!!!

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۵۷ ب.ظ

میان آن همه الف و ب و مشق دبستان

  آنچه در زندگی واقعیت داشت ،

         خط فاصله بود …

۹۳/۰۳/۰۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
SAMAN

نظرات  (۱۳)

حالا میفهمم چرا معلمم به خط تیره میگفت خط فاصله
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چون شبیه خطوط بریده بریده روی آسفالت جاده های بین من وتو است.
مـــــــرا از یــاد بــــــرد آخـــــــر..
ولــی مــــن بجـــــز او عـــــالمــــــــی را بــــــــردم از یــاد...
 
[گل]

خیلی سخته خواب کسی رو ببینی،
که دیگه نمیتونی تو واقعیت ببینیش...
جای خالی ات را با فرض پر کرده ام؛

حرامش باد آن که پر کرد جای مرا...
-------
سلام..
ممنون که به وبلاگم اومدین..
وبلاگ شما هم فضای خوبی داره..


همه تفاوت مااین است توبه خاطرنمی آوری... من ازخاطرنمی برم
سلام لینک شدی به اسم تقاص بازم سر بزن فدات
ممنون سر زدی.
اگر با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن...
دمِ
چشم هایت گرم
با آن دوستت دارم های عاشقانه اش
از
زیر زبانت که نمی توان حرفی کشید 

۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۴ دل سوختگان
فکر را عوض کردیم . . .
تا چشمها از نو ببینند . . .
آن وقت . . .
همه یه جور دیگه شدند . . .
سلام داش  مرتضی وب نازی داری 

رسم رفاقت اینه که

با رفیق

 پیر شی

نه اینکه وسط راه از رفیق سیر شی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

گذاشتم خیال کنند از یاد بردمت

پنهانی دوست داشتنت چه عالمی دارد

 

 

 

 

 

 

 

.

.

.

.

.

سلام ممنون از حضورتان ...

خوشحال میشم منم به لینکاتون اضافه کنید

ممنون منتظرتونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی