Marlboro

Marlboro

از کسانی که از من متنفر اند،سپاس:آنها مرا قوی تر می کنند.از کسانی که مرا دوست دارند،ممنونم:آنها قلب مرا بزرگتر می کنند.از کسانی که مرا ترک می کنند ،متشکرم:آنها به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست.از کسانی که با من می مانند،سپاس گذارم:آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۳/۰۵
    S

مترسک

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۹ ب.ظ

به سلامتی مترسک که گفت : “وقتی نمیشود رفت ،

          همین یک پا هم اضافیست


 

۹۳/۰۳/۰۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
SAMAN

نظرات  (۶)

غمگینم؛

مثل مرده ای که توان تسلی دادن به بازماندگانش را ندارد...
حرف های من بماند برای بعد........دلخوری هایم.....دلتنگیهایم.....و تمام اشک هایم............تو از خودت بگو.......با او چگونه میگذرد که با من نمیگذشت............

سلام مرسی که سر زدی دوست داشتی بلینک خبرم کن
ممنون از حضورتون وبتون خیلی قشنگه
پاسخ:
ممنون.وب شما هم خیلی قشنگ بود.لینکت کردم دوس داشتی لینک کن
      
                    
                                                                                           S.S
به دنبال خیانت هرکجا که بروی باز هم به من میرسی زمین بیخود گرد نیست...
خیلی قشنگ بودش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی