Marlboro

Marlboro

از کسانی که از من متنفر اند،سپاس:آنها مرا قوی تر می کنند.از کسانی که مرا دوست دارند،ممنونم:آنها قلب مرا بزرگتر می کنند.از کسانی که مرا ترک می کنند ،متشکرم:آنها به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست.از کسانی که با من می مانند،سپاس گذارم:آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۳/۰۵
    S

هیس.سکوت

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ق.ظ

این که عادلانه نیست

من ،‌ مدام دست تو را بگیرم

تو ، مدام مرا دست کم بگیری

۹۳/۰۳/۰۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
SAMAN

نظرات  (۵)

وقتی پشتت حرف زیآده، که : یآ آرزوشونه جات باشنُ و نمی تونن یآ اینکـه می خوآن بآهآت بآشنُِ و در حَدت نیستن . . . خیآلت رآحت ...
 ------
[گل]

من میروم این بار خیالت راحت

تو بمان با دگران یار خیال راحت

بعد از این همنفس هر شب من خواهد شد

فقط این پاکت سیگار خیالت راحت



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir

پرسیدبیداری؟

گفتم آری بی(دار)م چراکه اگر(داری)داشتم

یا،قالی زندگی ام راخودم مى بافتم یا زندگی ام رابه (دار)مى آویختم.پس بی(دار)بی(دار)م



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir

ای سلام موجای دریا منو تو بغل بگیرید

خدافظ دردا وغمها همتون با من بمیرید



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir

عادت ندارم سیگارم را با آتش دیگران روشن کنم!

  • دلم با آتش دیگران سوخت برایم کافی بود!


برگرفته شده از brokenangel.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی