Marlboro

Marlboro

از کسانی که از من متنفر اند،سپاس:آنها مرا قوی تر می کنند.از کسانی که مرا دوست دارند،ممنونم:آنها قلب مرا بزرگتر می کنند.از کسانی که مرا ترک می کنند ،متشکرم:آنها به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست.از کسانی که با من می مانند،سپاس گذارم:آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۳/۰۵
    S

30Gar

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۹ ق.ظ

ته سیگارهایم پوکه های خاطرات است.....

شلیک میکنم وسط مغزم،می کشد مرا....

شاید تورا فراری دهم از ذهنم!!!

همه را خطا زدم، پاکت بعدی!!

خشابی دیگر!!

۹۳/۰۳/۰۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
SAMAN

نظرات  (۱۷)

سلامتی پسری که وقتی پلیس ازش پرسید خانوم کی باشن؟
گفت :عشقم کجا باید بیام؟
سلامتی دختری که پای سفره ی عقد گف با اجازه ی کسی که خواستمو نذاشتن بهش برسم...
سلامتی عشق پاکشون
سلامتی پسری که رفت سربازی
سلامتی دروغای دوست دختر
سلامتی دختری که نشست پا سفره عقد
سلامتی پسری که برگشت تا عشقشو ببینه
سلامتی دختری که بغل یکی دیگه ول شد
سلامتی دختری که مادر شد
سلامتی پسری که حسرت پدر بودن به دلش موند
سلامتی پسری که وقتی پلیس ازش پرسید خانوم کی باشن؟
گفت :عشقم کجا باید بیام؟

به سلامتی ایرانسل که بهم یاد داد
قبول کردن بعضی پیشنهادا فقط از اعتبار ادم کم میکنه
به سلامتی خودم که بودنم واسه کسی مهم نیس...
کافه چی روی میزش چنین نوشته بود
"اینجا طعم دلتنگی تلخ تراز قهوه است"
شب هایم بروز شده اند
دردهایم انلاین...
به مغزم کلیک که میکنم
بالا نمیاد...
نمیتونم ببخشم
بخشیدن باید از ته دل باشد
دل من شکسته دیگر سروته ندارد
عادت دارم هر روز
جای انگشتانم را از روی مانیتور پاک کنم
اخر نوازش کردن عکس هایت عادت من است  ...
اگر کسی احساساتت را نفهمید مهم نیس
سرت را بالا بگیر و لبخند بزن
فهمیدن احساس
کاره هر ادمی نیست...

 تنها نشسته ام...چای می نوشم و بغض میکنم!

هیچکس مرا به یاد نمی اورد!

این همه ادم،روی کهکشان به این بزرگی، من حتی ارزوی یک نفر هم نبودم!!!



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir

شاید شور بود بارانی که بیرحمانه روی سر تو و او میبارید که اینچنین نمکگیر دستهایش شدی!

یادت مرا فراموش !



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir

من خیلی گذشته ام

 گذشتم از تو گذشتم از خاطراتمان گذشتم از بی احساسی هایت گذشتم از بی توجهیت 

من کسی نبودم که از چیزی بگذرم.

اما  سیگار یادم داد

 تا چگونه بگذرم و بی صدا بسوزم و قلبم را چطور مثل ته سیگار بیندازم دور



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir

سیگار راترک کرده ام

 نشسته ام از روزگار میکشم

روزی ...

روزگار راهم ترک خواهم کرد...



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir

ساقی بیخیال من!

سهمم را بریز روی زمین...

بگذار جاده ها مست کنند...

شاید مسافرم را برایم پس اوردند..!!



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
خیلی وقت است فراموش کرده ام…
کدامیک را سخت تر می کشم…؟
 رنج!
انتظار!
یا نفس را


برگرفته شده از brokenangel.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی