Marlboro

Marlboro

از کسانی که از من متنفر اند،سپاس:آنها مرا قوی تر می کنند.از کسانی که مرا دوست دارند،ممنونم:آنها قلب مرا بزرگتر می کنند.از کسانی که مرا ترک می کنند ،متشکرم:آنها به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست.از کسانی که با من می مانند،سپاس گذارم:آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۳/۰۵
    S

S

دوشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۴ ب.ظ

بعد مرگم روی قبرم ، روی عکسم ننویسید جوان ناکام ؛

من از سیگار خیلی کام گرفتم ، بدنامش نکنید


۹۳/۰۳/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
SAMAN

نظرات  (۱۰)

هیچوقت بی خداحافظ کسی را ترک نکن
نمیدانی چه درد بدی است پیر شدن در خم کوچه های انتظار …
سلام داداش متن زیباس بود
هیچوقت بی خداحافظ کسی را ترک نکن
نمیدانی چه درد بدی است پیر شدن در خم کوچه های انتظار …

بــرایم چیــزی بنــویس ...

از رویای کوچه های باران زده خیــس

از بلاتکلیفی هــای ایــن شهــر خسته ام ..
... ... ...


این پایـیز زودرس ، این گــرمای آدم کش

دیــوانه ام می کند !

مـــرا ببـــر تا

آرامــش شب های تنهایی!!..


ممنونم که لینکم کردین

برای دلم دعا کنید ...

دلم خواب بی کابوس میخواهد ...

دلم کمی خدا می خواهد ... کمی سکوت ...

دلم دل بریدن می خواهد ... کمی اشک ... کمی بهت ...

کمی آغوش آسمانی ...

برای دلم دعا کنید

.

.

 

 

 

سلاااااام داداش سامان مرسی مطالب خودتم خیلی قشنگن
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۷ ♥پـــــــــریـــــــــا♥
سلام .
مرسی از حضورتツ 
وب قشنگی دارین 
لینکت  میکنم دوست داشتی بلینکم  ツ
سلاااااااااااااااام من اپم خوشحال میشم بهم سربزنین
در "مرکزدانلودایرانیان" منتظرحضورتان هستیم/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی