Marlboro

Marlboro

از کسانی که از من متنفر اند،سپاس:آنها مرا قوی تر می کنند.از کسانی که مرا دوست دارند،ممنونم:آنها قلب مرا بزرگتر می کنند.از کسانی که مرا ترک می کنند ،متشکرم:آنها به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست.از کسانی که با من می مانند،سپاس گذارم:آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۳/۰۵
    S

Dont love

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۲ ق.ظ

                              ببین:  حالا هردومون روشن کردیم.......

                                تو رنگ موهاتو........

                              من سیگار بعدی........

۹۳/۰۳/۰۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
SAMAN

نظرات  (۵۷)

ﻧﻤﯿﺩﺍﻧم ﭼﺸﻤﺎﻧت ﺑﺎ ﻣﻦ ﭼه ﻣﯿﮑﻨﺪ ﻓﻘﻂ ﻭقتی ﮐه ﻧﮕﺎﻫم …

ﻣﯿﮑﻨی ﭼﻨﺎن ﺩﻟم ﺍﺯ ﺷﯿﻄﻨت ﻧﮕﺎﻫت …

ﻣﯿﻠﺮﺯﺩ ﮐه ﺣس ﻣﯿﮑﻨم ﭼﻘﺪﺭ ﺯﯾﺒﺎست …

ﻓﺪﺍ ﺷﺪن ﺑﺮﺍی ﭼﺸﻤﻬﺎیی که …

تمام دنیاست …

 سیگار پشت سیگار
تمامی ندارد
دنیای پر دود بدون تو

نوشته هاتون دل نشینه
 اسمش آدم است اما تو باور نکن
گاهی کاری میکند که از پس هیچ گرگی بر نمی آید !

ﻧﻤﯿﺩﺍﻧم ﭼﺸﻤﺎﻧت ﺑﺎ ﻣﻦ ﭼه ﻣﯿﮑﻨﺪ ﻓﻘﻂ ﻭقتی ﮐه ﻧﮕﺎﻫم …

ﻣﯿﮑﻨی ﭼﻨﺎن ﺩﻟم ﺍﺯ ﺷﯿﻄﻨت ﻧﮕﺎﻫت …

ﻣﯿﻠﺮﺯﺩ ﮐه ﺣس ﻣﯿﮑﻨم ﭼﻘﺪﺭ ﺯﯾﺒﺎست …

ﻓﺪﺍ ﺷﺪن ﺑﺮﺍی ﭼﺸﻤﻬﺎیی که …

تمام دنیاست …

افسانه هارو رها کن ….

دوری و دوستی کدام است؟؟

فاصله هایند که عشق را می بلعند !

من اگر نباشم دیگری جایم را پر میکند !!…

به همین سادگی …

سبد قلبم را پر خواهم کرد از عطر تنــت ،

تا که یادم باشد روزی اینجا بودی…

نزدیک تر از من به خودم…!

مچاله شده ام در خودم با بوی سیگار و طعم تلخ چای مانده . . .
پنجره را باز نکن ، امروز دلم می خواهد غمگین باشم . . .

شـــاید برایت عجیب ســت این همه آرامشـــم !

خــودمـــانی بگویــم ؛ …

به آخر که برسی ، دیگر فقط نـــگاه میکنــی . . .


ممنون از اینکه به وبم اومدی

تنهایی ،
مهربانم کرده است !

شبیه سربازی که
از روی برجک دیده‌بانی ،
برای تک‌تیرانداز آن سوی مرز ،
دست تکان می‌دهد ...

میدونی بن بست زندگی کجاست؟

جایی که نه حق دوست داشتن داری نه توان فراموش کردن..
آنقدر آرزوهایم را به گور بردم..

که دیگر جایی برای جسدم نیست...
تنهانشسته ام
اماتنهانیستم
یادت...
مجال تنهایی نمی دهد
من برای تنهانبودن ادمهای زیادی دوروبرم دارم...
ان چیزی که ندارم کسی برای باهم بودن است
انتظارچه زیباست
وقتی ک لبه جاده ی دل تنگی ایستادمو
توباشاخه گلی ازبهانه های عاشقانه می ایی
تمام خوبـــــی حس مالکیتـــــــ اینه که

از کســــی که دوسشـــــــ داری بپرسی تــــــــــو مال کی هستی؟!

و اون بدون معطلی بگه:

فــــــــقط مـــــــــال تــــــــــــــــــــو...!

سامان جون سلام مر30 ک اومدی خوشحال شدم...

بازم ازین کارابکن !

وبت عالیه...لینکیدمت

اماهمونطور ک تووبم گفتم تایه ماه نمیتونم بیام وسربزنم

خوشحال میشم تواین مدت بهم سربزنی !

۰۸ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۳ پـــــــریــــــــــا
آپم منتظــــــرتم :)

دسـت بـه “صورتـم” نـزن !

می تـرسم بیـفتـد

نقـاب خنـدانـی کـه بـر چهـره دارم !

و بعــد

سیـل ِ اشـک هـایـم “تـــــــــــو” را بـا خـود ببــرد

و بـاز

من بمانم و تنهــــــایی …!!!

ممنون ازحضورگرمت


ممنونم


بازم بیا


ممنون میشم

۰۸ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۱ عسلی وامیرش
مرســـــــــــــــــــی از حضورت داداشی
شرمندم کردی
غصه نخور کنار آمده ام با نبودنت...

خیلی که دلم بگیرد ،

گریه می کنم...
خدایا دنیات دیگه دنیای سابق نیست..

آدماش که بمانند..
ســـــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــاده نیست....


گذشـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــن ازکسی که.....


گذشـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــته هایت راساخته است...!!!

یادش برایم ...


مانند قصه ی سیگار پیرمردی است


که سالهاست میگوید:


نخ آخر است ... !!!

.

.

.

.

.

★این روزها خودم به قدر کافی سیگار
برای دود کردن دارم
تو دیگر کبریت برای آتش زدن روح و روانم نکش

-------------♥
-----------♥
---------♥
--------♥
-------♥
-----♥
---♥--♥
-♥


-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥


★★★
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•¸¸.•
☻ ♥☻
\█/\█/
.||. ||.

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`

 

 

★تنهایـــــــــــــــــ ــــے یعنے...
یـــــــــــــــــ ــــادت باشه
وقتـــــــــــــــــ ــــے داری میرے بیرون
دستـــــــــــــــــ ــــکشت رو هم ببرے،
چـــــــــــــــــ ــــون کسے نیست
که دستـــــــــــــــــ ــــت رو تو دستاش بگیره
و هـــــــــــــــــ ــــا کنه...!‬

.

.

.

.

.

 

 

 


 

ممنون بابت کامنتای زیبات...با افتخار لینک شدی

سلام دوست عزیز  ممنون ک به وبلاگم اومدی .وبلاگت عالیه من با افتخار لینکت میکنم 

دیر اومدی خیلی دیر
نه اینکه کسی جات اومده باشه نه
من دیگه اون ادم سابق گذشته نیستم
متاسفم برای دلم ک مثل گذشته ساده نیست
گاه گاهی ب یادت غزلی خواهم ساخت
تا نگویی ک دل غافل از ان عهد و وفاست
ماه رویان همه گر با دل من خوب شوند 
خوب من با همه خوبان حساب تو جداست
من خودم شبیه کسی نیستم اگه میخوای مثل بقیه باشم...بقیه هستند
کاش نجابتم را بهانه رفتنت نمیکردی ک با دیدن هر هرزه ای به خود نگویم اگر مثل او بودم  ترکم نمیکرد...
البته لینک شدی عسیســــــــــــــــم:)
سکوت و صبوریم را
به حساب ضعف و بی کسیم نگذار
دلم به چیزهای پایبند است 
که تو یادت نمی آید...
ومن هنوز عاشقم انقدر ک میتوانم هر شب بدون انکه خوابم بگیرد از اول تا اخر بیوفایی هایت را بشمارم ودست اخر همه را فراموش کنم
یکبار هم وقتی منتظرت نیستم به سراغم بیا...

بگذار خیالم غافلگیر شود...


۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۰ ♥پـــــــریـــــــا ♥
تنهایی یعنی
شانه ای باشد و اما...
دست های تو
پناه اشک هایت شود‎

۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۵ ♥پـــــــریـــــــا ♥
سالهاست تب دارم؛
آشفتگی هایم تمامی ندارد ...
محبوبم
دلم جایی می خواهد
پر از تو ؛
خــــــــــــ ـالی از خودم
سر حرفهایم را فقط با خودت باز می کنم ...

در کوی خرابات کسی میر نشد....
از خوردن آدمی زمین سیرنشد....

گفتی که به پیری برسم" توبه" کنم...
بسیار جوان مرد و یکی پیر نشد!

 

 

 

 

 

 

 

 

مافکرمیکنیم بدترین درد
ازدست دادن کسیه که دوستش داریم!
اما...
حقیقت اینه که
ازدست دادن خودمون
وازیادبردن اینکه کی هستیم!
وچقدرارزش داریم...
گاهی وقتها
خیلی دردناکتره ...

از همه اینا دردناک تر اینه که هم اونی که دوسش داری رو از دست بدی هم خودتو

آهــــــــــــــــای سهراب

قایق دیگر جواب گو نیس

کشتی باید ساخت

اینجامثل من تنها زیاد است.......

 

 

 

 

۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۴ عسلی وامیرش
سلااااااااااااااااااااام داداشی گلم مرســـــــــــــــــــی که به هردو وبم سرمیزنی فدااااااااااااات
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۴ عسلی وامیرش
به قیمت سپید شدن موهام تمام شد...
ولی اموختم که
ناله ام سکوت باشد...
گریه ام لبخند...
وتنها همدمم خدا...
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۳ عسلی وامیرش
اگر تمام دردهای دنیارا نردبان کنی دستت به سقف دلتنگی های من نمیرسد
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۲ عسلی وامیرش
خواستن همیشه توانستن نیست
گاهی داغ بزرگی است که تا ابد بر دلت میماند
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۱ عسلی وامیرش
خدایـــــــــــــــــــــا
کمکم کن عهدی را که با تو در طوفان بسته ام
در ارامش فراموش نکنم
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۰ عسلی وامیرش
اشکهای که میریزم تلخ هستند اما تلخ تر اشهایی هستند که ریخته نمیشوند
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۹ عسلی وامیرش
خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من
ورنه این دینا که مادیدیم خندیدن نداشت
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۸ عسلی وامیرش
باران راپشت شیشه دوس داری
مرا در فاصله ها...
قسمت است دیگر...
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۷ عسلی وامیرش
خوابهایم گاهی زیباتراز زندگی میشوند
کاش برای همیشه خواب میماندم
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۶ عسلی وامیرش
در اینه به خود نگاه میکنم اه عشق تو عجب مرا پیر کرده ای...
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۵ عسلی وامیرش
گفتم از عشق من چنین سخن مگو
گفت خوابی سالهاست دیر کرده است

سلام وبلاگ زیبایی دارید تبریک میگم
خدایا دستم به آسمانت نمی رسد..
تو که دستت به زمین می رسد،بلندم کن..
روزهایـــــی کـــــه تـــــو را میبینـــــم ،
نفســـــم میگیـــــرد ...!
و روزهایـــــی کـــــه نیستـــــی " دلـــــم "
" امـــــا تـــ♥ــو بـــــاش " ...
تحمـــــل اولـــــی آســـــان تـــــر اســـــت ............!

روزهایـــــی کـــــه تـــــو را میبینـــــم ،

نفســـــم میگیـــــرد ...!

و روزهایـــــی کـــــه نیستـــــی " دلـــــم "

" امـــــا تـــ♥ــو بـــــاش " ...

تحمـــــل اولـــــی آســـــان تـــــر اســـــت ............! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی