Marlboro

Marlboro

از کسانی که از من متنفر اند،سپاس:آنها مرا قوی تر می کنند.از کسانی که مرا دوست دارند،ممنونم:آنها قلب مرا بزرگتر می کنند.از کسانی که مرا ترک می کنند ،متشکرم:آنها به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست.از کسانی که با من می مانند،سپاس گذارم:آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۳/۰۵
    S

ستاره

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۹ ب.ظ

کبریت بکش تا ستاره‌ای به شب اضافه کنیم و

خیره شو به مردمان تنهایی که در آسمان سیگار می‌ کشند . . .

۹۳/۰۳/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
SAMAN

نظرات  (۶۴)

خیلی وقت است که بی تابم
دلم تاب می خواهد!
و یک هل محکم...
که دلم هری بریزد پایین...
هرچه در خودش تلنبار کرده را...

منتظر حضورتم در:

www.brokenangel.blog.ir

سلوم از وبت خیلی خوشم اومد دمت گرم تا حالا این همه سیگار یکجا ندیده بودم  دوست داشتی منو لینک کن منتظرتم
قدر سیگار را آن مریضی می داند که اسیر بستر است و پزشکش از سیگار منعش کرده و در حسرت گریزی ست به آنسوی پنجره… برای یک نخ سیگار
قدر سیگار را آن سربازی می داند که در نقطه ی صفرمرزی، در بیابانی سرِ پست است و به هر کجا که نگاه میکند، در عمق برهوت، چهره ی خندان دوست دختر ازدواج کرده اش را می بیند… و در حسرت رفیقی ست… برای یک نخ سیگار
قدر سیگار را آن رفتگری میداند که در نیمه شبی بارانی، خسته از جارو زدن، لب جدولی در کنار خیابان می نشیند که نفسی تازه کند و به یاد بدبختی هایش سیگاری آتش… اما افسوس که بسته ی سیگارشخالی ست… و در حسرت رهگذری ست… برای یک نخ سیگار
مثل همیشه تنها در خانه نشسته ام. سیگارم روشن و چای ام کنارم و مثل همیشه انتظار آمدن کسی را ندارم اما ناگهان زنگ به صدا در می آید و من به خیال توهمی مانند همیشه که از سر تنهایی از پنجره بیرون را نگاه می کنم یا گوشی آیفون به دست به صدای بیرون گوش و تصویر را می نگرم تا شاید کسی را که می خواهد به سراغ تنهایی ام بیاید را غافلگیر کنم از جایم تکان نمی خورم اما زنگ دوباره به صدا در می آید. به شوق اینکه این بار این منم که غافلگیر شده ام با دستان لرزان گوشی را برداشته و قبل از اینکه حرفی بزنم صدای مردی کهن سال که می گوید رفتگر است و ماهیانه می خواهد لرزش دستانم را گرفته و شوقم را به یاس تبدیل می کند. مانند همیشه پنجره را باز می کنم و با عذر خواهی پول را پایین انداخته و نگاهی به پیرمرد می اندازم. حتی کلاه مشکی پر کلاغی اش هم نمی تواند موهای بلند و سفیدش را پنهان کند. پیرمرد پول را برداشته و حتی کلامی نمی گوید و فقط دستی به نشانه تشکر و رضایت تکان می دهد. رفتنش را نگاه میکنم بعد پنجره را می بندم و دوباره تنها صدایی که می شنوم صدای جوش آمدن آب در سماورست.
آری دوباره وقت چای و سیگار است.
بعداز رفتنت نمیدانم سیگارها کوچک شده اند،یا کام های من سنگین!
یه سری حرفای تلخ هست که باید نگفت و قورت داد و به گور برد
هرچی بیشتر از این حرفا داشته باشی,
بیشتر سیگار به دهنت شیرین میاد …
همین!
هوس سیگار کشیدن روی پشت بام
چند وقتیه به جونم افتاده
دلم میخواد به آسمون نزدیکتر بشم
دودش که اذیتت نمیکنه خدا…!
ﺳﻼ‌ﻣﺘﯽ ﺍﻭﻥ کسی ﮐﻪ ﺷﺎﺩﯼﺷﻮ ﺑﺎ دوستاش ﺗﻘﺴﯿﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ
ﺍﻣﺎ ﻏﺼﻪ ﺷﻮ ﺑﺎ ﺳﯿﮕﺎﺭ !
.
چقدر تلخ بود کودکیم !
که سیگار را قاتل پدرم می دانستم
و چقدر سخت است امروز که قاتل پدرم را روزی هزار بار می بوسم . . .
.
.
چقدر تلخ بود کودکیم !
که سیگار را قاتل پدرم می دانستم
و چقدر سخت است امروز که قاتل پدرم را روزی هزار بار می بوسم . . .
.
چه بارانی . . .
اماچه فایده !
تو اینجا نیستی و باران بی تو ؛
یعنی سوزاندن تن سیگار
.
.

بهـــار

گل نیست..

شکوفه نیست..

نه سبزهُ

نه سفره ی هفت سین..

بهــار

تویی که هرسال

تکرار میشوی؛

تکراری اما،

نــه..!

داش لایک داری
واااااااااااااای داداش سامان بالاخره یاد گرفتم چه جوری نظراتو کپی کنم وبزارم خخخخخ
دیه تن تن بهت سرمیزنم
بوووس بوووس
تو همانی که دلم لک زده لبخندش را
او که که هرگز نتوان یافت همانندش را
منم ان شیخ سیه رو که در اخر عمر
لای موهای تو گم کرده خداوندش را
اسمش شد مـــــــــــد . . .
شلوار لــــــی را برایمان فرستادند . . .
اول زیاد هم بــــد نبود .
بعد شد آفـــــــــت غیرت و حیا .
پسرانه اش از بالا کوتاه شـــد .
و . . .
دخترانه اش از پایین . . .
چادر شــد مانتو های بلند .
مانتو ها ذره ذره آب رفت . . .
حالا دیگر باید آن را بلــــــــــوز نامید . . .
چادر چادری ها هم کم کم تبدیل به شنــــــل شده . . .
یا آنقــــــدر نازک که
بودنش طعنه ایست به نبودنش . . .
حالا که دیگر شلـــــوار جایش را به ساپـــورت داده . . .
روسری ها هم که از عقب و جلو آب رفته . . .
مانده ام فردا فرزندان این نســــــل هنوز هم . . .

"مـــــــــــــــــادر"
را اسوه پاکی
و

"پــــــــــــــــــــدر"

را مظهر مردانگی میدانند؟؟؟
کاش مردان حرمت مرد بودنشان رابدانند . . .
و . . .
زنان شوکت زن بودنشان را . . .
کاش مردان همیشه مرد باشند . . .
و . . .
زنان همیشه زن . . .

آنگاه نه روز "زن " داریم و نه روز "مرد " بلکه هرروز ، روز " انسانیت " است .
♥ ♥♥
_____♥♥♥♥
____♥♥♥♥♥♥
___♥♥♥♥♥♥♥
___♥♥♥♥♥♥♥
___♥♥♥♥♥♥♥
__♥♥♥♥♥♥♥
_♥♥♥♥♥♥♥
_♥♥♥♥♥♥♥
_♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_♥♥♥__♥♥♥♥♥♥♥♥
__♥♥♥___♥♥♥♥♥♥
__♥♥♥____♥♥♥♥♥
___♥♥♥___♥♥♥♥♥
____♥.♥____♥♥.♥.♥
_____♥♥___♥♥.♥♥♥
______♥♥_♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥_______♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥______♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥____♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥_♥♥♥♥♥
________.♥♥.♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥♥♥
._______♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥
.______♥♥♥♥
______♥♥♥♥
._____.♥.♥♥
______♥♥♥
______♥♥♥
______♥♥♥
.______♥.♥
.______♥.♥
_______♥♥
______♥♥♥
______♥♥♥
_______♥.♥.
_______ ♥♥♥
________♥.♥
بیخیال دنیا
هر چه مغرورتر باشی

تشنه ترند برای باتو بودن...

و هرچه دست نیافتنی باشی

بیشتر به دنبالت می ایند...

امان از روزی که غروری نداشته باشی...

و بی ریا به انها محبت کنی

انوقت تورا هیچ نمی بینند...

ساده از کنارت عبور می کنند..
دوســت داشتــن به حـــرف نیــست !
بــه وقتیــه کــه بــرات میــزاره ...
بــه ارزشیــه کــه برات قائل میشه ...
بــه دلگــرمیه که بهت میده ...
امــا وقتـی همیــشه نیســت !
وقتــی تو لحظات زندگیــه هم جــایی ندارید
دیگــه دوست داشتنی هـــم نمی ماند ...
دوســت داشتن ایـــن نیست !
اینکــــه جــا خــالی ها رو بــا تــو پـــر کنند !
اینـــه کــه بــه خــاطر تـــو جـــا خـــالی کننــــد..
مرا با عشق میخواهی و من از عشق سرشارم
کمی لبخند میخواهی و من لبخند میآرم
کنار یک سبد نرگس نماز شکر میخوانی
و من یک باغ نرگس را برایت هدیه میکارم
دلت یک عمر دریا خواست؛دریا رفت؛ما رفتیم
و من از هرچه دریا بی تو باشد سخت بیزارم
در خواب من. . .
دسته دیگری را نگیر. . . .
حرمت نگه دار لعنتی...

علف هرز چیه ؟؟!


گیاهی که هنوز فوایدش کشف نشده  . . .!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


عاشق که باشی
دریای آرام از موج های مانده در گلویش
برای تو خواهد گفت
از ابری که بارور شد و باران... که جای دیگری بارید
عاشق که باشی
دنیا از اندوهش با تو حرف می زند ..

{ صبا کاظمیان }

سلام داداشی خوبین؟

هر وقت اپ میکنی منم بی خبر نزار

از درد تنهایی بمیر اما زاپاس عشق کسی نشو ...


تنهایی ...


خیلی با ارزشتر از این حرفاست … !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

وقتـــی دلـــت گــرفتـــه ...


وقتـــی غمگینـــی ...


وقتـــی از زنـــدگـــی سیــــری …


حـــواستـــو خیلـــی جمـــع کـــن چـــون "طعمــــه" خــوبـــی هستــــی ...

۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۱۷ صدای سکــــــــــــــــــوت
اشک ها قطره نیستند
بلکه کلماتی هستند که می افتند
فقط بخاطر اینکه :
پیدا نمیکنند کسی را
که معنی این کلمات را بفهمند.....

وبت عالیهههههههههه 
اونی که اسمشو داری میبنی
خیلی خرابته ...
داداش سامانم یدونه ای بخدااا
زرد ابی سفید مشکی قرمز
نمیدانم از کدام...
رز
برایت هدیه بیاورم تا در خاطرت بمانم
ای انکه
تمام اشکهای شبانه ام
بخاطر توست
به خدا گفتم بیا جهان را تقسیم کنیم
اسمان واسه من ابراش برا تو
دریامال من موجش براتو
ماه مال من خورشید مال تو
خدا خندیدو گفت
تو بندگی کن همه ی هستیم برای تو
دلم که میگیرد گاهی فقط ارام طعنه به احساس میزنم...حالا دلم گرفته اس
دلم که گرفته ساز مینزنم برای دلم زیر اواز میزنم...دلم که میگیرد نام تورا داد میزنم...
دیگر ن از حادثه خبری است
ون اعجاز چشم های اشنا
از دلتگی ها که بگذریم
زندگی به من اموخت که به انسان های اطرافم حس پوچ داشته باشم ن عشق و ن تنفر
دوری و دوستی،

ادعای واژه هایی ــست که کم آورده اند..


نزدیــکم بیا...




۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۷ ♥پـــــــریـــــــا ♥
 فکـــــر تنـــــ ـــــم را ;

از ذهنـــــت بیـــ ــرون کـــــن ...!

تنهـــــا لحظــــــ ـــه ای !!!

حالـــــا دوبــ ـــاره بگـــــو ...

بـــ ـــاز هــــــــم دوستــــــ♥ــــم داری ....

۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۶ ♥پـــــــریـــــــا ♥
 خدایــــــــــــــا

خورشید را ب من قرض میدهی ؟

از تو ک پنهان نیست ،

سرزمین خیالم دوباره یخ بسته است . . . !
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۴ ♥پـــــــریـــــــا ♥
 نبوده...
نیست...
نخواهد بود...
هیچکس عزیزتر از تو برای من...

۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۴ ♥پـــــــریـــــــا ♥
 خدا نکنه عاشق کسی بشی که عاشق کس دیگریست....

خدا نکنه بهت بگه دوستت دارم ولی تو دلش چیز دیگه باشه...

خدا نکنه عشقت بهت اس بده و بگه:برام مهم نبودی واسه همینم رفتم با عشقم........

عذاب یعنی عشقت بشینه کنارت و از خاطرات عشقش بگه.........

۱۳ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۹ ♥پـــــــریـــــــا ♥
 ═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════

ساده لباس بپوش!
ساده راه برو!
اما در برخورد با دیگران ساده نباش!!
زیرا بعضی ها
سادگی ات رانشانه میگیرند!
برای درهم شکستن غرورت!!!

═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════
اپــــم منتظرتم :)
 جدیدا سعی میکنم  به  هیچکس  دلخوش نکنم
از هیچکس هیچ انتظاری نداشته باشم
از هیچکی هیچی نخوام ...هیچی...حتی خدا!!!
فقط بگم خدایا من فقط تو رو دارم  و سکوت کنم 
سکوتی بالاتر از فریاد
نبار باران
عاشقانه اش نکن
بغضم را نترکان
خاطرات را زنده نکن
من و او دیگر کنار هم نیستیم 
او زیر چتر دیگری و من خیس خاطراتم
دیروز خواب دیدم با یه دست گل اومده بودی به دیدنم با یه نگاه مهربون همون نگاهی که سالها ارزوشو داشتم ...گریه کردی و گفتی دلم برات تنگ شده ولی من فقط نگات میکردم وقتی رفتی...سنگ قبرم از اشکات خیس شده بود.
دلم با تو بود تو ولی سرد شدی  انقدر سرد که به ناچار گرمایم را به تو بخشیدم ... وتو به من تهمت سرد شدن زدی
وقتی تحقیر شدم با صدای بلند خندیدم همه من را با جنبه خواندند
اما هیچکس نفهمید بلند خندیدم تا صدای شکستن قلبم را نشنوند.
♖♘♗♕♔♗♘♖
♙♙♙♙♙♙♙♙
╗════════╔
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
╝════════╚
♟♟♟♟♟♟♟♟
♜♞♝♛♚♝♞♜
مـــات شــدم از رفـتنت هیــچ مـیز شطرنجی هـم در مــیان نـــبـود !

ایـن وســط فــقط یـک دل بـــود ...

که دیگــر نـیست ...!-
شرمند ه کرد ی ممنونم ازت
جبران میشه اشالله
تو که نیستی هیچ دری به رویم باز نیست جز دره پاکت سیگار
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۳۶ دختری از جنس دریا
اگر موافق به تبادل لینکید بهم خبر بدید ..... درسته یکی دیگه باید بگه نکش. ولی بتوچه منم میگم سیگارم نکش داداشی
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۳۴ دختری از جنس دریا
حال روحیم خوب نیست ، به دنبال آتشم . . .
فندکی کبریتی ، چیزی . . .
اما نه برای روشن کردن سیگار ارزان قیمتم !
برای دود کردن خاطرات و تجربه های تلخی که عمرم بهای آنهاست . . . !
::
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۳۳ دختری از جنس دریا

در سینه ام زخم های عمیقی هست !
انگار کسی مرا با زیر سیگاری اشتباه گرفته است . . .

چی شد داداشی اگه پیدا نکردی بریم باران چت !!!

تو ی ادرس بگو بریم اونجا بچتیم من به چت روم هایی میرم که همه ترکن تو بری اونجا هنگ میکنی !!
چرا همش از سیکار مینویسی ؟؟؟؟

وقتی تو نیستی هیچ دری به رویم باز نیست ، جز در پاکت سیگار !!!

 حسین بیشتر از آب تشنه ی لبیک بود. افسوس که به جای افکارش، زخم های تنش را نشانمان دادند و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند. .....دکتر علی شریعتی
 نمیدانم چه بَر سَرِ من و
این خیابان ها آمده ، 
که هر جایی میخواهم بروم
به کوچه ی خاطراتمان میرسد

خدایا

بهم قیافه که ندادی

پولم که ندادی !

لطفاً با ذکر مثال ، علت خلقت مرا در دو سطر توضیح دهید

با تشکر

در آسمان چشمانت
یا دستم را بگیر
یا رهایم کن
تعلیق، فقط به کار قصه ها می آید ... ! "
چقدر شیرین است....
...یاد تو بودن!
در این روزگار تلخ...
خیلی دلتنگت شده ام 

اما نمیدانم خیلی راچگونه
 
بنویسم که "خیلی" خوانده شود...
اگر روزی رسیدی که من نبودم تمام وصیتم به تو این است:

 " خوب بمان "

 از آن خوب هایی که من عاشقش بودم..!
اون نــگـاهـی کـه گـوشـه اش یـه قـطـره اشــک بـرق مـیـزنـه !!!
بـه انـدازه تــمـومِ حــرفـایِ دنـیــا ســنــگــیــنــه . . . !
چشم
من تا شماهارو دارم غم ندارم داداش گلم
فدا مدای داداش گلم
بذار یکم خوب که بشم میام وبت میترکونم
فدااااااااااااتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی