Marlboro

Marlboro

از کسانی که از من متنفر اند،سپاس:آنها مرا قوی تر می کنند.از کسانی که مرا دوست دارند،ممنونم:آنها قلب مرا بزرگتر می کنند.از کسانی که مرا ترک می کنند ،متشکرم:آنها به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست.از کسانی که با من می مانند،سپاس گذارم:آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۳/۰۵
    S

بوسه ی قاتل

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۰ ق.ظ

چقدر تلخ بود کودکیم !
که سیگار را قاتل پدرم می دانستم
و چقدر سخت است امروز که قاتل پدرم را روزی هزار بار می بوسم . . .

۹۳/۰۳/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
SAMAN

نظرات  (۴۲)

آدم فهمیده ای بود!!!!
خوب میدانست کجاها خودش را به نفهمی بزند......

منتظر حضور دوبارتم

www.brokenangel.blog.ir

به سلامتیه روزی که تو بیمارستان دست میکشن رو چشام ..

 روزی که دو نفر میرن دنبال گذاشتن خط سیاه رو عکسم ..

 روزی که دوتا مرده شور با کافور جنازمو میشورن و غسل میدن ..

 روزی که دیگه صدای زجــــه های خانوادمو نمیشنوم ..

 روزی که شبش شب اول قبرمه

روزی که دردی تو تنم نیست ..

روزی که کفنم سفید و پنبه تو بینیم و توی دهنم ..

روزی که خنده رو لب رفیقامه...

 روزی که جسدم زیر خاک دفن میشه ...

 اون روز نزدیکه ...

اخرین دردم ..

 اخرین غم .. اخرین دیدار ..

 اخرین خدافظی بی جواب .. 

اخرین روز زندگیم بهم می چسبه .. ..

 سلامتی اون روز



این جای خالیه توئه!!!!!!!!!!از عمر من کم میکنه


http://brokenangel.blog.ir/

زندگی . . .

ساختنیست . . .

نه بدست آوردنی . . .

 ..................

سلام . . .

عید مبارکباد . . .

کلاغ پـَر...؟؟


نه کلاغ را بگذاریم برای آخر ...


نگاهت پـَر ......


خاطراتت هم پـَر صدایت ؛


پـَـــر کلاغ پـَر..!؟؟


نه ؛ کلاغ را بگذاریم برای آخـــر ...


جوانی ام پـَر خاطراتم پــَر من هم ...


پــَـــــر حالا تو مانده ای و کلاغ ؛


که هیــــــــــــچ وقت به خانه ش نرسید

خسته شدم
مــی گــویــنــد :



” خــوش بــه حــالــت !



از وقــتــی کــه رفــتــه حــتــی خـــم بــه ابــرو نــیــاوردی … ! ”



نــمـی دانــنــد



بــعــضــی دردهــآ





کــمــر خــم مــی کــنــنــد ، نــه ابـــرو !

 

 

 

قحطی باران است میبینی؟
حتی خدا هم فهمید ک اودیگر به یاد من نیست
نگذاشت دلخوش بمانم به قولش...
۱۱ تیر ۹۳ ، ۰۷:۴۷ دختری از جنس دریا
چرا سیلی ؟؟؟

دور شدن از کسی که ریتم ِ نفس ـآتو باهاش تنظیم کردی بدترین گیجی ِ عالمه ...

" من با دو چشم ِ خویشتن دیدم که جانم می ـرود .. ..

باز به دنبال پریشانی ام

طاقت فرسودگیم هیچ نیست

در پی ویران شدنی آنی ام

آمده ام بلکه نگاهم کنی

عاشق آن لحظه طوفانی ام

آمده ام با عطش سالها

تا تو کمی عشق بنوشانی ام

ماهی برگشته ز دریا شدم

تا تو بگیری وبمیرانی ام

حرف بزن ابر مرا باز کن

دیر زمانیست که طوفانی ام

حرف بزن ،حرف بزن سالهاست

تشنه یک صحبت طولانی ام

خوب ترین حادثه میدانمت

خوب ترین حادثه می دانی ام ؟

ها به کجا میکشی ام خوب من؟

ها نکشانی به پشیمانی ام ....

.

سلاااام سامان جون خوبی ؟؟؟

مارو ک یادت نرفته ؟؟؟

خخخخخخخخخ

بعدازیه ماه برگشتم و آپ کردم بدوییا منتظرتم !!!

 

اینجا دختری به تنهایی می نشیند و به افق می نگرد هیچ کس در این حوالی لیاقت عاشقانه هایش را ندارد
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۰ دختری از جنس دریا

عروسیمان خوب بر گذار شد ،حالا در خانه خودمان نشسته ایم و این اولین شب آرامش

ماست .هنوز لباس عروس و دوماد بر تن ماست ،خسته ایم و این شیرین ترین خستگی

دنیاست که پس از سالها به هم رسیده ایم با همان لباس عروس بر می خیزد و دو نخ

سیگار میاورد و روی پاهایم می نشیند. یکی بر لب من و دیگری برلب او چشمهایمان

می خندد ،میدانیم امشب چه خبر است و این هم شیرین ترین سیگار دنیا خواهد شد .

چشم در چشم، دست در دست و چند پک عمیق و فضای خانه مه آلود می شود ناگاه

لای انگشتانم داغ می شود و از این رویای شیرین بیرون می آیم یادم می آید تو سالهاست

که رفته ای بی معرفت و من هنوز با هر نخ سیگار غرق رویای تو می شوم.

آرام باش دل من

تنگ نشو برایش

مگر جمله آخرش را نشنیدی؟

" چیــــــــــــــــزی بینمان نبــــــــــــــــوده"
بچــــه که بودم فکـــر میکردم فقـــط زنبــــورها نیش میزننـــد
بـــــــزرگ شدم
دیـــدم، شنیـــدم، رفتــــم، آمـــدم
و یــــاد گرفتــــم
نــــه، آدمها هم نیــــش میزننـــد
هر چقـدر صمیــــــمی تر، عزیزتر
نیششـــان ســـــمی تــــر !
مطمئـنم

و میـــدآنمــ ...

سـآلی که نکـو ـست از بهـآرش پیـدآ نیستــ ...

سـآل مــ ن ...

بـآ بغـض شـروع شـد...

بـآ بغض هـم ادآم ـه دآرـد...

ولـی میـدآنمــ ...
.
بـآ بغضـــ ... به پـآیـآن نمیــرسد ...

+دوستـــ من ... از گـریه نتــرســ ... بغضــ خیلـی بد تـر استــ ...!
من از این می ترسم
که دوست داشتن را
مثل مسواک زدن بچه ها
به من و تو تذکر بدهند !
دلم میخواهد کسی باشد ،
خوب باشد ،
مهربان باشد ،
بس باشد
و همه ی این بودن هایش
فقط برای من باشد ،
فقط برای من !
لعنت بر تنهایی . . .
گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتراست،باور کن بعضیا تنهاترت میکنند…
دلم هوس یک دوست قدیمی کرده یه رفیقِ شش دانگ یه آرامِ دل

کسی که امتحانش را در رفاقت پس داده

و دیگر محک زدن و زیر و رو کردنی در کار نباشه
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۴ دختری از جنس دریا
از بس هیچی تو خونه ما پیدا نمیشه یه آن به سرم زد برم غذا ماهیمونو بخورم
رفتم دیدم ماهیمون از گشنگی مرده !!! .. ..خخخخخخخخ
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۲ دختری از جنس دریا
من خیلی دلم میخواد برم برزیل بازیارو از نزدیک ببینم ولی حیف که درس و دانشگاه دارم !
مدیونید اگه فک کنید دلیل دیگه ای جز این داره .. ..
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۱ دختری از جنس دریا
من خیلی دلم میخواد برم برزیل بازیارو از نزدیک ببینم ولی حیف که درس و دانشگاه دارم !
مدیونید اگه فک کنید دلیل دیگه ای جز این داره .. ..

 

درنگ

عجب دنیای عجیبیست!

رفتن و ماندن من به یک نقطه بند بود

زمانی که گفتی”برو

چقدر عاشقانه می شد ، اگر نقطه اش بالا بود . .

۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۹ ♥پـــــــــریــــــــا♥
اپم منتظرتم ...
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۸ ♥پـــــــــریــــــــا♥
«نشانی»

نه در «گوگل» نشانی از تو می توان یافت

نه در «فیس بوک»،

برای سر زدن به تو «فیلتر شکن» لازم نیست،

همه دلهایی که بدون «پسورد» بالا می آیند

نشانی از «تو» دارند.

گل نرگس

برای ماهی ها « کامنت »می گذارم

برای پرنده ها « اف لاین »

می خواهم عطر نامت را

برای همه « چت روم »ها بفرستم

می خواهم

« بک گراند » همه دلها تو باشی

گل نرگس من!

می آید...

شنبه ها گل می فروشم.

یک شنبه ، کفش هایم را واکس می زنم

و به زلزله ای که در راه است فکر می کنم.

دوشنبه ها را سکوت می کنم.

سه شنبه، ایمیل هایم را چک می کنم

و برای مرگ

لبخند می فرستم.

چهار شنبه ،

با دخترم به ملاقات خدا می روم.

پنج شنبه، شعر هایم را حراج می کنم.

جمعه ها ... اما،

فقط منتظر می مانم

می دانم که می آید.

شعرازعبدالرحیم سعیدی راد




۲۲ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۲۸ رضا عابدینی

سیگار راترک کرده ام

 نشسته ام از روزگار میکشم

روزی ...

روزگار راهم ترک خواهم کرد...



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۵ دختری از جنس دریا
گــــــــاهی اوقات بــــد نیست یه گوشه بشینی

عکسی کـــــه دوسش داری جلوت باشه

به خودت بگی این همـــــــونیه که دلم براش میلرزه

این همــــــونیه که همیشه جلو چشامه

این همونیه که احساسم در گیرشه

یکم متفاوت با همیشــــه نگاش کنی

یادت بیاد اون کسیـــه که تـــــــو بین این همه آدم

فقـــــــط حواست به اونــــــــــه .. ..
هر چه میروم نمیرسم گاهی با خود فکر میکنم نکند من باشم کلاغ آخر قصه ها
پیـــک هـــا را یـــــکی یــــکی خــــــوردم ...


تــــا مستــــــی مــــرا بگیـــــرد ،و بــــرای ســــاعتی هـــــم کـــــه شـــــده ...


بیخـــــیالت بــــاشم ؛ وقـــــتی مستـــــی از ســـــرم پــــــرید ...


تـــــازه فهــــــمیدم ؛ هـــــمه را بــــه ســـــلامـــــتی تـــــو خــــــوردم
من از جهان بی تفاوتی حرفها و فکر ها و صدا ها می آیم

و این جهان به لانه ماران مانند است

و این جهان پر از حرکت صدای پاهای مردمیست

که هم چنان که تو را می بوسند


در ذهن خود طناب دار تو را می بافند
برای دلم دعا کنید ...

دلم خواب بی کابوس میخواهد ...

دلم کمی خدا می خواهد ... کمی سکوت ...

دلم دل بریدن می خواهد ... کمی اشک ... کمی بهت ...

کمی آغوش آسمانی ...

برای دلم دعا کنید

خیلی وقت است فراموش کرده ام…
کدامیک را سخت تر می کشم…؟
رنج!
انتظار!
یا نفس را

سلام خوبی داداشی؟

اپپپپپپم

۱۹ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۴ ♥پـــــــــریــــــــا♥
یه دوست معمولی؛
وقتی میاد خونت مثل مهمون رفتارمیکنه..
اما یه دوست واقعی؛
درِ یخچالتو بازمیکنه واز خودش پذیرایی میکنه..
یه دوست معمولی؛
هرگز گریه تو ندیده..
اما یه دوست واقعی؛
شونه هاش ازاشکای توخیسه..
یه دوست معمولی؛
اسم کوچیک پدرومادر تو نمیدونه..
اما یه دوست واقعی اسم وشماره تلفن اونهارم داره..
یه دوست معمولی؛
یه دسته گل واسه مهمونیت میاره..
اما یه دوست واقعی؛
زودترمیاد ودیرتر میره تا بهت کمک کنه..
یه دوست معمولی؛
متنفره ازاینکه وقتی رفته بخوابه بهش زنگ بزنی..
اما یه دوست واقعی؛
میپرسه چرایه مدت طولانیه که زنگ نمیزنی..
یه دوست معمولی؛
ازت میخواد راجب مشکلاتت باهاش حرف بزنی..
اما یه دوست واقعی؛
میخوادکه مشکلاتت رو حل کنه..
یه دوست معمولی؛
وقتی بینتون بحثی میشه دوستی روتموم میکنه..
اما یه دوست واقعی؛
بعد از یه دعواهم بهت زنگ می زنه..
یه دوست معمولی؛
همیشه ازتو انتظار داره..
یه دوست واقعی؛
میخواد که توهمیشه روی کمکش حساب کنی..
و بالاخره..
یه دوست معمولی؛
حرف های منو میخونه و فراموش میکنه..
اما یه دوست واقعی؛
اونو واسه همه کسانی که دوستشون داره می فرسته..
سلامتی همه دوستای خوب واقعی..
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۳ ♥پـــــــــریــــــــا♥
سلام ..
هفت هشتا اپم منتظرتم ....

من کاناپه ای پوسیده در باران
تو سربازی دورافتاده با گلوله ای در پهلو
چقدر دیر همدیگر را پیدا کردیم !

من کاناپه ای پوسیده در باران
تو سربازی دورافتاده با گلوله ای در پهلو
چقدر دیر همدیگر را پیدا کردیم !

گر محبت ثمرش سوختن و ساختن است


یا به دنبال محبت سر خود باختن است


من به میدان رفاقت گذرم از سر خویش


تا بدانی که این حاصل دوست داشتن است .
تــــو اگـــر در تپش باغ خــــدا را دیدی ، همت کــن
و بگـــو ماهـــی ها حوضشــــان بــی آب است
باد مــــی رفت به ســـــر وقت چنــــار
من به ســــر وقت خــــدا مــــی رفتم

سهـــــراب سپهــــــری
ساکت که باشی،میگذارند پای جواب نداشتنت!!!

عمرن اگه بفهمند داری جان میکنی تا احترامشان را نگهداری...
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۴ دختری از جنس دریا
سنــگین کام مــی گیــری مـــرد…!!! در ایـــن ســرمای خیــابان…
بـه یاد کدام عشـــق… خاطـــرات را دود مــی کنــــی…؟!

۱۷ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۲۴ دختری از جنس دریا
مثل سیگار نصفه افتادم
در جهانی که پمپ بنزین بود…
.
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۳۴ دختری از جنس دریا
قشنگ بود و تلخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی