Marlboro

Marlboro

از کسانی که از من متنفر اند،سپاس:آنها مرا قوی تر می کنند.از کسانی که مرا دوست دارند،ممنونم:آنها قلب مرا بزرگتر می کنند.از کسانی که مرا ترک می کنند ،متشکرم:آنها به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست.از کسانی که با من می مانند،سپاس گذارم:آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۳/۰۵
    S

LiFe Sigaret

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۰۵ ق.ظ

صبحی که به جای عشق با یک سیگار شروع شود......

یک شروع دوباره نیست....امتداد یک پایان است.....

برای کسی که دیگر امیدی به ادامه ندارد......


۹۳/۰۳/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
SAMAN

نظرات  (۲۰)

کوچه های قدیمی را باریک می ساختند تا آدم ها به هم نزدیک شوند حتی در یک گذر . . .
اکنون چقدر آواره ایم در این اتوبان سرد . . .

 

کوچه های قدیمی را باریک می ساختند تا آدم ها به هم نزدیک شوند حتی در یک گذر . . .
اکنون چقدر آواره ایم در این اتوبان سرد . . .

 

۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۱ ♥پـــــــریـــــــا ♥
صدای باد را بشنو که آواز کهنه غمگینی می خواند .

می داند که امروز تو را ترک می گویم .

برایم گریه مکن . . .

زیرا قلبم در راهی که می رود خواهد شکست .

خداحافظ عشق من . . .

خداحافظ . . .

خداحافظ ای تنها محبوبم . . .

تا زمانی که مرا به یاد آوری هرگز چندان دور نخواهم بود .

خداحافظ عشق من .

۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۰ ♥پـــــــریـــــــا ♥
هیس !
هیچ نگو !
فقط چشمهایت را ببند و نفس بکش !
لمس نفس هایت ضربان قلبم را به شماره می اندازد ...!
تو آرام آرام نفس بکش ...
من لحظه به لحظه دیوانگی میکنم !
تو نرم نرم نگاهم کن .

۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۹ ♥پـــــــریـــــــا ♥
دلت که تنگ یک نفر که باشد !

تمام تلاشت را هم که بکنی تا خوش بگذرد ؛

و لحظه ای فراموشش کنی ،

فایده ندارد .... تو دلت تنگ است ،

دلت برای همان یک نفر تنگ است !

تا نیاید ... تا نباشد ....

هیچ چیز درست نمی شود ... !!!

دلم ی آغوش گرم میخواد آغوشی که بشه بهش تکیه بدی تو بغلش خوابت ببره و آروم زیر لب بگه طاقت بی تو بودن را ندارم
سلام داداش متن قشنگی بود لایک داشت
عکست را نگاه میکنم..
آه که این عکس پیر نمی شود...
اما پیرم میکند...
سلام..
ممنون بابت لینک..
شما هم لینک شدین..
دیگه ته مونده‌های سیگارم را دور نمی‌ریزم....
. شاید فردا که من نباشم..... 
از روی همینا بفهمی چقد دوست داشتم.....!!!!

مثل راهی ک هرچقدر میروی تمام نمی شود،
مثل کتابی ک هرچقدر می خوانی...
دوست داشتن تو، بارانی است ک هیچ وقت بند نمی آید...

ﺗﺎﺯﻩ ﻣﻴﻔﻬﻤﻢ...

 

ﺟﺮﺍﻫﻤﻴﺸﻪ ﺩﺭﻛﻮﺷﻢ ﻣﻴﻜﻔﺘﻲ

 

ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺭﻱ ...

 

ﺣﺎﻟﺎ ﻛﻪ ﺭﻓﺘﻲ ﺷﺎﻫﺪﺍﺯﻛﺠﺎﺑﻴﺎﻭﺭﻡ....

ﺗﺎﺯﻩ ﻣﻴﻔﻬﻤﻢ...

 

ﺟﺮﺍﻫﻤﻴﺸﻪ ﺩﺭﻛﻮﺷﻢ ﻣﻴﻜﻔﺘﻲ

 

ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺭﻱ ...

 

ﺣﺎﻟﺎ ﻛﻪ ﺭﻓﺘﻲ ﺷﺎﻫﺪﺍﺯﻛﺠﺎﺑﻴﺎﻭﺭﻡ....

 

 

 

.

.

.

.

.

۰۶ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۳ دل سوختگان
انتهای هر داستانی . . .
از ابتدا هم پیداست . . .
بیراهه هیچگاه . . .
به راه نمی رسد . . .

به سلامتی

 

اونایی که تا دیروز دوستمون داشتند ، حالا

......

 

گفت : دعا کنی، می آید ...
 
 
گفتم : آنکه با دعایی بیاید به نفرینی میرود ...
 
 
خواستی بیایی
 
 
با دعا نیا، با دل بیا ...!!!
 
 
 
 
 
 
 

دلتنگی

تنها نصیب من بود

از تمام زیبایی هایت....

.

.

.

.

.

.

سیگار راترک کرده ام
 نشسته ام از روزگار میکشم
روزی ...
روزگار راهم ترک خواهم کرد...


برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
lبگــــو
که دوستــم داری
هوس زندگـی کـــــرده ام لــــعـــنــتـــی

۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۲:۲۲ شهید سید ابوالقاسم موسوی دامغانی
سلام
با پوستری به مناسبت مبعث پیامبر عظیم الشأن اسلام صل الله علیه و آله ، به روز هستیم.
ضمنا شرکت در طرح بی‌نهایت صلوات جهت سلامتی حضرت حجت بن الحسن سلام الله علیه و 

شادی ارواح مطهر شهداء نیز فراموش نشود!
http://smd1364.blog.ir
یا حق یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی