Marlboro

Marlboro

از کسانی که از من متنفر اند،سپاس:آنها مرا قوی تر می کنند.از کسانی که مرا دوست دارند،ممنونم:آنها قلب مرا بزرگتر می کنند.از کسانی که مرا ترک می کنند ،متشکرم:آنها به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست.از کسانی که با من می مانند،سپاس گذارم:آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۳/۰۵
    S

هههه روزای سخت

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۵ ب.ظ

                          روزای سختم اکه تموم بشه !!!!

                        میرم میزنم روی شونه خدا و میگم :

                                    من که کم آوردم....

                            دیگه با کسی این کارو نکن . . .

                                    خواهش میکنم...

۹۳/۰۳/۱۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
SAMAN

نظرات  (۱۰۱)

چقدر دوست دارم باخیال راحت ...
یک نفس عمیق بکشم ...
نفسی که پر باشد،
از بوی آرامش وجود تو ...
گاهی اوقات دلم میخواهد :
دقیقه هارو مچاله کنم و بگذارم در کیف پولم...
درست در کنار اسکناسهای پاره. بعد همینطور بایستم و...
ثانیه شماری کنم تا... کسی جیبم را بزند...!!!
من ، تو ; ما

یادت هست ؟

تمام شد. . . .

حالا : تو ، او ; شما

من هم به سلامت . . .
نیستی که ببینی ...
اشکام ..
دیگه نمیتونن ...
نریزن ...
بمونن ...
بسازن ...
نمیرن...

با غم کنار آمده ام
به انتظار بهار ایستاده ام
ایستادنی سبز و
چشم به راه
آنسان که گویی
فاتح شده ام
بر زمهریر پاییز
ای عشق
رویشی دوباره کن
به مهربانی خورشید و
در امتداد خیابان عشق
بهار را تکرار کن...


باور کن!
هیچ ستاره ای قبل از آسمان متولد نشده نخ بادبادک نگاهت را پایین بیاور ...
به من نگاه کن من اندازه ی همین آسمان برهنه
دوستت دارم...و.....و ....شاید کمی بیشتر از آن
عشق من ، ای آیه ی مکرر آرامش میخواهمت هنوز ، آری هنوز هم دریای آرزو

در این دل شکسته ی من موج می زند ، راهی به دل بجو !!!
ﺩﯾـﺪﻩ ﺍﯼ ﺷــﯿﺸــﻪ ﻫـﺎﯼ ﺍﺗـﻮﻣﺒــﯿﻞ ﺭﺍ ﻭﻗـﺘـﯽ ﺿﺮﺑــﻪ ﺍﯼ ﻣــﯽ ﺧـﻮﺭﻧـﺪ ﻭ ﻣـﯽ ﺷـﮑﻨـﻨـﺪ !؟
ﺩﯾــﺪﻩ ﺍﯼ ﺷـﯿﺸــﻪ ﺧــﺮﺩ ﻣــﯽ ﺷــﻮﺩ
ﻭﻟــﯽ ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻧﻤــﯽ ﭘﺎﺷــﺪ !؟
ﺍﯾـــﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﻫﻤـــﺎﻥ ﺷــﯿﺸــﻪ ﺍﻡ ؛
ﺧــﺮﺩ ﻭ ﺗــﮑـﻪ ﺗــﮑــﻪ ،
ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻧـﻤـــﯽ ﭘــﺎﺷـﻢ ﻭﻟـــﯽ ﺷــﮑـﺴﺘـــﻪ ﺍﻡ
او هـــــم آدم اســـــت
اگر دوســـــتت دارم هایت را نشـــــنیده گرفت
غـــــصـــــه نـــــخور
اگـــــر رفـــــت گـــــریـــــه نـــــکـــــن
یـک روز چــشــم های یک نــفـــر عاشــقــش میکند
یک روز معــــنی کــــم محــــلی را مــــیفهمد
یک روز شکــــستن را درک مــــیکند
آن روز میـــــفهـــــمـــــد کـــــه
آه هایی کـــــه کشـــــیدی از ته قلبـــــت بوده
میدونم توهم مثل من توی قلبت عقده هایی داری...عقده هایی که اومدن از نقطه های تاریک ...توهم مثل من دلت سوخت ازمهره های داغی که هک کرده اسم مارو نخبه های یاقی
نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند
مثل آسمانی که امشب می بارد....
و اینک باران
بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند
و چشمانم را نوازش می دهد
تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم..
به به اقا داداشمونم که فراموشمون کرده
سکوت گورستان همیشه این راباخودمیگوید:دنیاارزش شکستن دل دیگران راندارد
گاهی ادم دلش تنگ می شود
دل ادم هم ک تنگ شود نفسش میگیرد
هوای گذشته هارامی خواهد
حتی شده به یک نفس عمیق
خدایا
میشه لطف کنی
بگی دکمه (cancel)ش کجاست؟
خسته شدم ازبس بدبختی دانلودکردم
سلام. . .
وب قشنگی داری. . .
خوشحال میشم بازم سر بزنی. . .

خواب میبینم دنــیا مال من است..

بیدار می شوم؛

و تو تعبیرش میکینی

با چشــمانت...

 

به سادگی رفت و به سادگی بخشیدم
حالا مانده ام چگونه بدون او به سادگی زندگی کنم !
لیاقت میخواهد بودن در شعر های دختری ک با تمام عشقش نبودنت را اشک میریزد
تعجب نکن!!
در بی لیاقتی تو شکی نیست ...اینجا دلیل بودنت میان بغض هایم خریت خودم است نه لیاقت تو!!!
من هنوز ندیدم کسی رفتن بلد باشد و بماند !
دردنوشته و دل نوشته ها نام مستعار تمام زخم های من است !
بعضی ها مال یک نفر نیستند 
بیت المال اند
اذیت شون نکنید تروخدااااااا
طرف با یکی یاره با بقیه هم اره 
ادعای پاکی هم داره والاااااا...
در وصف حالم همین سه کلمه کافیست : لبخندم درد می کند...
 -----
[گل]
درد من از چشمانی بود که به من اشک میداد ...به دیگران چشمک!!!

نیستس ؟؟؟      :(((

چقدر سخته مجبور بشی دست سردت رو تو دست یکی دیگه بذاری ک بهش هیچ حسی نداری تا فقط به ``یار بی معرفتت`` ثابت کنی ک منم میتونم
نمی دونم شاید یک روز تنهایی هم قیمت پیدا کرد...
ومن شدم ثروت مند ترین مرد کره خاکی...
مرســـــــــــــــــــــــــــــی داداش سامانم
دوستت دارم هوارتااااا
مرســـــــی که هستی
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۹ صدای سکــــــــــــــــــوت
عاشق که باشی
دریای آرام از موج های مانده در گلویش
برای تو خواهد گفت
از ابری که بارور شد و باران... که جای دیگری بارید
عاشق که باشی
دنیا از اندوهش با تو حرف می زند ..
دیگر دلم برای کسی تنگ نمی شود..

حتی برای او..!

مـُــرده ها

روی خط دلتنگی راه نمی روند..



آخرین بار ڪه من از تهِ دل خندیدم علتش پـول نبود انعڪاسِ جُوڪ هر روز نبود علتش، چهره‌یِ ژولیده‌یِ یڪ دلقڪ, یا زمین خوردن یڪ ڪور نبود … من بهِ « من » خندیدم ! ڪه چو یڪ دلقڪ ِگیج نقش یڪ خنده به صورت دارم و دلم میـــگرید ..!
نمیدانم
چه کسی دست اتفاق های خوب زندگی ام را گرفته است
که دیگر نمی افتد !
این روزها ، تلخم دست برداشته‌ام از توجهِ بی‌ وقفه به حضور آدم ها پرهیز می‌‌کنم از ثبتِ وجود‌هایی‌ که ماندگاری ندارند… این روزها ، تلخ تر از همیشه از همه ی آدم‌ها بریده ام...
 -------
 [گل]
شــایــد گـوشـم بـدهـکــار نــباشــد...
ولــی ...
قــلـبـم تــا دلـت بـخـواهـد ...
ور شکـستــه ســت ... !!!
زنــدگی نوشتـن ندارد
وقتی
تمـام روزهـــای خـــدا
" مـــن " دارد
" تـــــــــــــــــو " ندارد.
بــــا مــــن آن طــــور کــــه ,
بـــــا دیگــــران حــــرف میزنــــی ...
حــــرف نــــزن ... !
مــــن بــــا همــــه فــــرق دارم ...
آنهــــا بــــرای خودشــــان دیوانــــه اَنــــد ...
مــــن !!!!
دیوانــــه ی تــــو اَم ...!!!
تو چه میفهمی از سردی نگاه ها
از کوچه های خاطرات
از غم های انباشته
از زندگی رویایی
از تنهایی
تنها چیزی ک ارامم میکند
سیگار شت سیگار...


اپم منتظرتماااااااا[گل]
هنوز هم برای آمدنتـ فال میگیرم
بیچاره حافظ !
نمیداند که تو با کس دیگری رفته ای...
مدام دلداری ام می دهد...
اپم داداشی جوووووونم((:
وااااااااای داداش سامان بخدا نمیدونم چه جوری تشکر کنم
فقط میدونم تو این مدت تنها کسی که نگرانم بود تو بودی
کسی که با توجهش بهم منو خندوند تو بودی
ازت ممنونم
خیـــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوستت دارم
وقتی کســـی رو دوســـت داری
حاضــری جــون فــداش کنـی
حاضــری جونـتـــو بــدی
فقط یه بار نگـــاش کـنــی
به خاطــرش داد بـــزنــی
به خاطـــرش دروغ بـــگی
رو هـــــمه چی خط بکشی
حـــــتـــی رو برگ زندگی ..........
به نام خدائی که هستی را با مرگ ، دوستی را یک رنگ

زندگی را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ

شاپرک را صد رنگ ، و مرا دلتنگ تو آفرید . . .
بچه که بودیم " بچه بودیم .
بزرگ که شدیم " بزرگ که نشدیم هیچ
دیگه همون بچه هم نیستیم
برای عشق پاک بچگیها دلم تنگ شده...
وقتی که دیگر نبود من به بودنش نیازمند شدم .

وقتی که دیگر رفت من به انتظار آمدنش نشستم .

وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد من او را دوست داشتم .

وقتی او تمام کرد من شروع کردم .

وقتی او تمام شد من آغاز شدم .

و چه سخت است .

تنها متولد شدن

مثل تنها زندگی کردن است ،

مثل تنها مردن
ایســــتاده امـــــ

بگــــذار ســـــرنوشـــت راهـــــش را بـــــرود…!

مــــــــــــن،

همیــــن جــــا،

کنــــار قــــولــهایــت،

درســـــت روبــــروی دوســــت داشتـــنت

و در عمــــق نبودنــــت،

محــــکم ایستــــاده ام…
وقتی کســـی رو دوســـت داری
حاضــری جــون فــداش کنـی
حاضــری جونـتـــو بــدی
فقط یه بار نگـــاش کـنــی
به خاطــرش داد بـــزنــی
به خاطـــرش دروغ بـــگی
رو هـــــمه چی خط بکشی
حـــــتـــی رو برگ زندگی ...
هــیچ میدانی

زیــباترین عــاشــقانــه

وقــتی است که

اسمــم را با “مــیــم” به انتها می رسانی
به کسـی اعــتماد کن که بتواند سه چــیز تو را تشـخیص دهد


اندوه پنهـــان شده در لبخـــندت را،


عشــق نهـــان در عصـــبانیتت را ،


و معـــنای حقیقـــی ســـکوتت را
به دوس دخترم گفتم ﺗﻮ ﭼﺮﺍ ﻣﺜﻪ ﺑﻘﯿﻪ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺍ

ﺑﺎ یک ﺷﻤﺎﺭﻩ ی ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺯﻧﮓ ﻧﻤﯿﺰﻧﯽ ﻣﻨﻮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﯽ؟؟؟

.
.
.
.
.
.
.
.
ﮔﻔﺖ:آﺧﻪ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﻡ!!!! :(((


ﺗﻮ ﻋﻤﺮﻡ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻗﺎﻧﻊ ﮐﻨﻨﺪﮔﯽ ﻧﮕﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ :||||||


چه شناخته بدی از من داره هاااا :|
─────────▄▀▄▀▄▀▄▀▄───────────▄▀▄▀▄▀▄▀▄
───────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄───────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
─────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄───▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
──────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
──────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
──────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
──────────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────────────────────▀▄▀▄▀▄▀
──────────────────────▀▄▀

اینجا مهم نیست کجاست ، بی تو همه جا دور است !
تو میروی بی خداحافظی
ومن همچنان درانتظارپاسخ این سوال
به کدامین گناه مرا تنها گذاشت و رفت
احســاس درختــی را دارم

کــه در مسیــر کــارخــانــه چــوب بــری

قــرار گــرفتــه اســت . . .
مرا به دیدن جسمانی تو نیازی نیست

چنان پرم من از تو چنان پر که بیشتر شبیه شوخی زیبایی هستم
ﻣﯿﮕـــﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﺁﺭﺍﻣــﺶ ﺧـــﻮﺩﺗﻢ ﮐﻪ ﺷـــﺪﻩ
ﺑﺒـــﺨﺶ ﻭ
ﻓــﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ
ﻭﻟـــﯽ ﻭﻗﺘـــﯽ ﺍﺯ ﮐﺴــﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻮﻗـــﻊ ﻧــــﺪﺍﺭﯼ
ﻣﯿــــﺮﻧﺠــﯽ
ﻫــﺮ ﭼﻘـــﺪﺭ ﻫـــﻢ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﯼ ﺑﺒﺨـــﺸﯽ ﻭ
ﻓـــﺮﺍﻣﻮﺵ
ﮐﻨـــﯽ ﻧﻤﯿـــﺸﻪ
ﺍﻧﮕـــﺎﺭ ﺩﺍﺭﯼ ﺧــــﻮﺩﺗﻮ ﮔــــﻮﻝ ﻣﯿــــﺰﻧﯽ
ﻭﻗﺘـــــﯽ ﺍﺯ ﯾـــــﻪ ﺩﻭﺳــــﺖ ﻣﯿـــــــﺮﻧﺠﯽ
ﺣﺘـــﯽ ﺍﮔﻪ ﺑﮕــــﯽ ﺑﺨـــــﺸﯿﺪﻣـــﺶ ﯾﻪ ﭼــــﯿﺰﯼ
ﺗﻪ
ﺩﻟــــﺖ ﻣﯽ ﻣـــﻮﻧﻪ
ﮐﯿـــــــﻨﻪ ﻧﯿـــﺴﺖ ... ﯾﻪ ﺟــــــــﺎﯼ ﺯﺧـــــﻢ ...
ﯾﻪ ﭼﯿــــــﺰﯼ ﮐﻪ ﻧﻤﯿـــــــﺬﺍﺭﻩ ﺍﻭﺿـــــــﺎﻉ ﻣﺜﻞ
ﻗﺒــــﻞ
ﺑﺸــــﻪ
ﻫـــــﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺗﻼﺵ ﮐﻨــــﯽ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻪ
ﺍﻭﻥ
ﺭﺍﻩ ﻭ ﺑﮕﯽ ﻧـــﻪ ...
ﺑﯽ ﻓﺎﯾـــــــﺪﻩ ﺳﺖ
ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺍﯾﻦ ﻭﺳـــــﻂ ﺍﺯ ﺑﯿــــﻦ ﺭﻓﺘـــــﻪ
ﻭ ﺟﺎﯼ ﺧــــﺎﻟﯿــــﺶ ﺗﺎ ﻫﻤﯿـــــﺸﻪ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮑــــﻨﻪ
ﯾــــﻪ ﭼﯿـــــــﺰﯼ ﻣﺜـــــــﻞ
""ﺣـــــــــﺮﻣـــــﺖ
زندگی جیره مختصری است…
مثل یک فنجان چـــــــــــــــای…
وکنارش عشــــــ ـق است …
مثل یک حبـــــــ ـه قند…
زندگی را با عشق،نوش جان بایـــــد کـــــــرد…
ﺧﺪﺍﯾﺎ
ﺍﻫﻞ ﻣﻌﺎمله ﻫﺴﺘﯽ؟
ﻣﻦ ﺟﻬﻨﻤﺖ ﺭﺍﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎ زندگیم ﻋﻮﺽ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﺮﺍ ﺩﯾﺪﻩ ﺍﯼ
ﻧﺘﺮﺱ ﺿﺮﺭ ﻧمیکنی.
مترسک رادار زدندبه جرم دوستی باپرنده که مباداتاراج مزرعه رابه بوسه ای فروخته باشد راست میگفت سهراب :اینجاقحطی عاطفه هاست
مدام مینویسم و پاک میکنم ..
عین کودکی که بخواهد گندی که بالا زده است را به مادرش بگوید و نتواند.
هی نزدیک میشوم که بگویم، اما تا چشم میدوزی در چشمانم
آب دهانم را قورت میدهم و میگویم : هیچ !
زیر چشمی حواسم به دستهایت است ،
زیر چشمی حواسم به راه رفتن است .
زیر چشمی حواسم به همه چیز هست
و تو اصلا حواست به چشمهایم نیست !
کاش می شد ، کاش جرات میکردم که برایت بنویسم :
قربانت گردم ، من گند بزرگی زده ام ، نمیتوانم چشم در چشمانت بدوزم
و اعتراف کنم که چقدر دوستت دارم
بیا و بزرگی کن
بیا و همچون مادری که چشم بر گناه ِ کودک اش می بندد
بگذر و بگذار تمام عمر عاشقت باشم …
بیا قسمت کنیم بوسه را

تو لبهایت را بیاور

من جانم را

قول می دهم کسی مدیون نشود . . .
ساده پا پَس می‌کشم

هرچند

هیچوقت پای من وسط نبود . . .
بـــه آییـــنه نــگاه میکنــــَم . . .لبخــنــــــد میزنـــــَــم . . .لبـخــــنــــد نمیزنــــَـــد . . .
نـــه نمیــــدانــــی!
هیـــــچ کـــس نمـی دانــــد
پشتــــــــ ایـن چهــــره ی آرام،
در دلــــــــــم چــه مـی گـذرد!
نـــه نمیــــدانــــی!
هیـــــچ کـــس نمـی دانــــد
ایـــن آرامــش ظــاهــر و ایــن دل نــا آرام
چقــــدر خستـــــــه ام میـــکنــد…!
دستم را گرفت و با خود برد
همه هرچقدر هم تلاش کردند نتوانستند
چه قدرتی ! چه عظمتی ! تنهایی …
پــــلاک
کوچـــه ، حـــتــــی آدرس
خانـــــه ام را عـــــوض کــرده ام
چه فایــــده ،
یــــاد تــــــــــــــو
در پــــرت تــــرین خیـــابـــان های
این شـــهــــر هـــم مـــــرا به راحــتــی
پـــیــــدا می کـــنـــد…
درد من من تنهاییم نیست!

این است که هر روز از خودم میپرسم...

خودش مگر مرا انتخاب نکرددد!!!!
سکوتم حرفها دارد ولی چشم دهانم بسته است...
همیشه هم دنیا بد نیست !!
گاهی یک نفر
با نفس هایش
با نگاهش
با کلامش
با وجودش
با بودنش ..
بهشتی میسازد از این دنیا برایت
که دیگر بدون او، بهشت واقعی را هم نمیخواهی
ما را به این زمین ِ خسته می آوری
رهایمان می کنی تا خود را به گناه بیالاییم
آن گاه می گذاری پشیمانی بکشیم
یک آن لغزش و یک عمر اندوه...
از بس که مهر دوست به دل جا گرفته است
جایی برای کینهٔ دشمن نمانده است...
تکیه کرده ام
به قامت خمیده ی درختی که در برگ ریزان جداییمان
شاهد پر و پا قرص خزان دلدادگیم بود...
امروز هم مثل همیم ، مثل همان روز
رنگ و رو پریده و سرد ... !
هر دو پیر شده ایم ... !
راستش را بخواهی امروز هیچ اتفاق خاصی رخ نداد
فقط حدود ظهر باران کوتاهی بارید اما زار زار …
دلم اس ام اس از نوع نصفه شبی می خواد ,
همونا که یهو از خواب بیدارت کنه ,
تا مطمئن شی یکی تو بی خوابیش به یادته !
دلم از اون وقتایی میخواد که همه رو میپیچونه به خاطر تو ...

 

دلم اس ام اس از نوع نصفه شبی می خواد ,
همونا که یهو از خواب بیدارت کنه ,
تا مطمئن شی یکی تو بی خوابیش به یادته !
دلم از اون وقتایی میخواد که همه رو میپیچونه به خاطر تو ...

بــــِﮧ سـَلآمتــــے פֿــ ــ ــوבَґ!


چـــِرآشـو نپـُرســ؛

اشڪـﭞ בَرمیـآב

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

.

.

داداشی بزام دعا کن

 

باشه داداشی

من منتظر نوبت نیستم

من فقط دنبال یه معجزه ام

تنها خدا میدونه چقدر دوسش دارم

 

کاش موقع رفتن بهم میگفت دوست ندارم

الان راحت زندگی میکردم

 

اره درسته

هدفمون یکیه

بنظرت به هدفمون میرسیم

چرا خدا عشق رو تو دل انسانها قرار داده

اما همه یجوری عذاب میکشند

...

کاش میدونستیم اونی ک دوسش داریم ب ایندمون تعلق داره

یا به تنهایی میسوزیم

من کسی رو 3 ساله دوسش دارم

اگه ببنید نوشتم تقدیم به فیروز

...

میخوام اگه قسمت بشه خدا بخواد

یه روزی وبمو ببینه

..همین

انشالا هیچ وقت غمی نداشته باشید

...

واون یه نفرم شما رو درک کنه

چند روزیست سیگار دلم را میزند

دیگر میلی ندارم به او

ولی بی انصافیست آنطور که مرا ترک کردند ترکش کنم 
و سکوت چه زیباست؛

 وقتی میدانی همه دروغ می گویند…
یه آهنگ خاص
یه خاطره ناب
یه یاد کهنه
 یه نفر تنها
 یه عاشق
 یه عکس یادگاری
 یه عطر مشترک
یه حس ساده
 چه معجونی میشود برای گریه امشب ...
------
[گل]
چیشد//؟
امشب می‌توانم غمگین‌ترین شعرهایم را بسرایم
با این فکر که ندارمش
که گُمش کرده‌ام
شبِ دراز را می‌شنوم
درازترین شبِ بی او را
و شعر از روحم می‌چکد
نگاهم، گوئی برای نزدیک کردنش، می‌جویدش
دلم می‌جویدش
اما او با من نیست
حالا دیگر نمی‌خواهمش
شک ندارم
اما وقتی می‌خواستمش،
صدایم باد را می‌جُست تا خود را به گوش او برساند
اما . . .
گاهی می‌خواهمش،
عشق چه کوتاه، و فراموشی چه طولانی است
روحم از گم کردنش راضی نیست.
با این همه، شاید این آخرین رنج او برای من باشد،
و این، آخرین شعری که برایش می‌سرایم.

متنفـــــــرم از اون آدمـــــایی کـــه...                                                                          

نــــقاب ایمــــان بـــــــه چهرشــــون زدن

ولــــــی خـــــــیانت کردن

جـــــزء وعـــده هــای عـــذایی شـــونه

 

باشه ..

اول یه سوال هدفت از این وب چیه؟؟

 

تمام فنجان های قهوه دروغ می گفتند؛ تو بر نمی گردی ! 
------
 [گل]

من نپرسیده شما حالتون رو گفتین...

شرمنده

الان دیدم کامنت گذاشتی

ممنون شما خوبین؟؟؟

اینجایی ؟؟

تمام فنجان های قهوه دروغ می گفتند؛ تو بر نمی گردی !
------
 [گل]
دیــــگر برایم مهم نیستــــ ...
برایـــم مهم نیست دیگران
چه میگویند !
زیرا
من فقط خودم هستم ...
خودم ، که عاشق تو هستم

ممنون شما خوبین؟؟؟

اینجایی ؟؟

عــــزیزم!!!

همـیشه کـــه یـــه خـــر

بـــه تـــــــورت نمیـــــــخوره....

یـــه روزم یــه گـــــــرگ میخــوره به تـــورت و

تــــیکه تیــــکت مــیـــکنه...!!!

 

 

 

 

.

.

.

.

.

متنفـــــــرم از اون آدمـــــایی کـــه...                                                                          

نــــقاب ایمــــان بـــــــه چهرشــــون زدن

ولــــــی خـــــــیانت کردن

جـــــزء وعـــده هــای عـــذایی شـــونه

 

 

 

دوست شـבن با ڪسی ڪه
یه بار بهت خیانت ڪرבه . . .
مثلِ پوشیدن لباس چرڪات
بعـב از בوش گرفتنه !!!
.

آره تـــو راســــــ میـــــــگی : 


تــــو خــــــــوب مــــــن لاشـــــــــی ...


امـــــا هـــــــنوزم آرزوتــــــــــه 


بــــا مـــــــــا باشـــــــــــــــی !!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

.

.

اگه یکی دستتو گرفت و دلت لرزید
ذوق مرگ نشو
یه روز با دلت کاری می کنه
که دستات بلرزه...

 

 

 

 

 

 

 

اپ خوبی بود

...

 

لم چه کودکانه تورا طلب میکند

اما تو بزرگانه بدل نگیر

 

 

راستش را بخواهی امروز هیچ اتفاق خاصی رخ نداد
فقط حدود ظهر باران کوتاهی بارید اما زار زار …
.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی