Marlboro

Marlboro

از کسانی که از من متنفر اند،سپاس:آنها مرا قوی تر می کنند.از کسانی که مرا دوست دارند،ممنونم:آنها قلب مرا بزرگتر می کنند.از کسانی که مرا ترک می کنند ،متشکرم:آنها به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست.از کسانی که با من می مانند،سپاس گذارم:آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۳/۰۵
    S

شهرآورد

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۵۹ ق.ظ

    او هنوز شال آبی میپوشد ....

                   و

من هنوز سیگار فیلتر قرمز میکشم.....

      

     عجب شهرآورد بزرگی....


۹۳/۰۳/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۱
SAMAN

نظرات  (۱۰۹)

دلتنگی سهم ماست؛

 

از خاطراتی که یک روز، ا

 

خاطره نبودند،

 

زندگی بودند....

سلام..

 

ممنون..

 

شما هم لینکی....

دلتنگی سهم ماست؛

 

از خاطراتی که یک روز، ا

 

خاطره نبودند،

 

زندگی بودند....

خودمم نمیدونم سامان
هنوز هیچی نمیدونم
ولی میدونم بهم تبریک گفتن
گفتن وارد یه دنیایه دیگه شدم
دنیایه دلشکسته
فدات داداشی

ساقی بیخیال من!

سهمم را بریز روی زمین...

بگذار جاده ها مست کنند...

شاید مسافرم را برایم پس اوردند..!!



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
خیلی وقت است فراموش کرده ام…
کدامیک را سخت تر می کشم…؟
 رنج!
انتظار!
یا نفس را


برگرفته شده از brokenangel.blog.ir

آن روزها تو و بوسه های داغ

این روزها من و داغ بوسه ها



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
ﺩﻟﻢ ﮐُﻤﺎ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ...
ﺍﺯ ﺁن هاﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﮐﺘﺮ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ:
ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ!
ﻓﻘﻂ ﺑﺮﺍیش ﺩُﻋﺎ ﮐﻨﯿﺪ...


برگرفته شده از brokenangel.blog.ir

خدا را چه دیدی شاید دوام اوردم!

هر تمام شدنی که مرگ نیست...

گاهی میتوان کنار یک پنجره سیگار بدست و منتظر،پوسید....



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir

کمی عوض شدم؛

دیریست از خداحافظی ها غمگین نمیشوم؛

به کسی تکیه نمیکنم .؛

از کسی انتظار محبت ندارم؛خودم بوسه میزنم بر دستانم ؛

سر به زانو هایم میگذارم و سنگ صبور خودم میشوم…

هه،چقدر بزرگ شده ام  ... !!!



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
سامان وبت دود داره داداش
خودتم مالبارو میکشی
پاسخ:
آره داداش
سلام اپم

 

لب هایم آلزایمر گرفته و لبخند را فراموش کرده است سیگار را میشناسد و بس . . .
همین نزدیکی بود کجاست فندک شکسته ی من ؟

 

 

کبریت بکش تا ستاره‌ای به شب اضافه کنیم و خیره شو به مردمان تنهایی که در آسمان سیگار می‌ کشند . . .

مچاله شده ام در خودم با بوی سیگار و طعم تلخ چای مانده . . .
پنجره را باز نکن ، امروز دلم می خواهد غمگین باشم . . .

 

سیگار م را بیرون میکشم . . .
نه برای اینکه کسی از دودش آزرده نشود !
برای اینکه نمیخواهم نمیخواهم کسی در غم و دود سیگارم شریک شود

طعم تلخ سیگارو دوست دارم تلخ مثل آخرین بوسه ی لعنتی ما تلخ مثل آخرین دروغ تو که باز هم همو می بینیم تلخ مثل نبودنت . . . !

\سیگار میسوزد، کم میشود ، ولی تکرار میشود
من میسوزم
کم میشوم
ولی دیگر تکرار نمیشوم

داداش اولین مطلبمو بخون میفهمی فدامداتم
حالم خوب نیس داداش
بهت سرمیزنم
یعنی میشود
روزی برسد
که بیایی
مرا در آغوش بگیری
بخواهم از تو گله کنم
تو بگویی هییییس …
همه ی کابوس ها تمام شد …!!!!!
یادت را از من نگیر

بگذار من هم مثل سهراب بگویم:

دلخوشی ها کم نیست...
فـقط....

دوری نـیست کـه دل آدمـو مـیسوزونه!

بـودن و مـال تـو نـبودن....

دردش بـیشتره...!
روزای سختم اکه تموم بشه !!!!

میرم میزنم روی شونه خدا و میگم :

دیگه با کسی این کارو نکن . . .

خواهش میکنم
گاهی وقت ها آنقدر از زندگی خسته میشوم

که دلم میخواهد قبل از خواب

ساعت را روی "هیچوقت" کوک کنم...
اگـــر برای کسی مهم باشی او همیشه راهی برای وقت گذاشتن با تو پیدا خواهد کرد نــه بهانه ای برای فرار و نه دروغــی برای توجیـــه...
قطار می‌رود تو می‌روی تمام ایستگاه می‌رود و من چقدر ساده‌ام که سال‌های سال در انتظار تو کنار این قطار ِ رفته ایستاده‌ام و همچنان به نرده‌های ایستگاهِ رفته تکیه داده‌ام!
توراحس میکنم هردم... که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی... من از شوق تماشایت... نگاه از تو نمیگیرم... تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار... ولی...افسوس...این رویاست... تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم... تو با من مهربان بودی... واین رویا چه زیبا بود... ولی.... افسوس.... که رویا بود...
 -------
[گل]
توراحس میکنم هردم... که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی... من از شوق تماشایت... نگاه از تو نمیگیرم... تو زیباتر نگاهم میکنی اینبار... ولی...افسوس...این رویاست... تمام آنچه حس کردم،تمام آنچه میدیدم... تو با من مهربان بودی... واین رویا چه زیبا بود... ولی.... افسوس.... که رویا بود...
-------
 [گل]

فرقی نمی کند چشمانِ تو باشد یا بهشتِ خدا

سقوط‌ همیـشه دردناک است...

 

 

فرقی نمی کند چشمانِ تو باشد یا بهشتِ خدا

سقوط‌ همیـشه دردناک است...

 

سپیده که سر بزند


در این بیشه زار خزان زده شاید گلی بروید


شبیه آنچه در بهار بوئیدیم


پس به نام زندگی


هرگز نگو هرگز

لینکی

۱۱ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۳ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر شما وبلاگنویس محترم!
میلاد با سعادت سیّد الشّهدا،حضرت امام حسین (ع) بر شما و جامعه بلاگی ها مبارک باد!
با تصویر گرافیکی به مناسبت این روز فرخنده در خدمت شما هستم. حتما تشریف بیاورید. 
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
www.parsisampad.blog.ir

مژده ای دل که دگر سوم شعبان آمد

پیک شادی ز بر حضرت جانان آمد

مژده ای دل که برای دل غمدیده ما

هدهد خوش خبر از نزد سلیمان آمد

ولادت امام حسین (ع) بر شما مبارک

فکر می کردم تنهایی یعنی … من … سکوت … پنجره های خاک گرفته … اتاق خالی از تو … نمیدانستم سنگینی اش بیشتر می شود در ازدحام آدم ها !
آرزوی من ماندن اوست … خدایا اگرآرزوی او رفتن من است …
 آرزوی او را براورده کن … من جز آرزوی او آرزویی ندارم … !!!
به پایان رسیده ام اما نقطه نمی گذارم … یک ویرگول میگذارم …
 این هم امیدیست ، شاید که برگردی …
--------
[گل]
میخوام اعتراف کنم … کم آوردم … توئی که اسمت تقدیره،سرنوشته،قسمته … هر چی که هست … دست بردار از سرم …
 ------
[گل]
چه معنـــــى دارد

زندگى...!؟

وقتى که هیچ اتفاقى

من و تو را

سر راه هم قرار نمى دهد!!

ﺁﺩﻣﯽ ﮐﻪ ﻏﺮﻕ ﺷﻮﺩ ...

ﻗﻄﻌﺎ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﺩ ...

ﭼﻪ ﺩﺭ ﺩﺭﯾﺎ ...
ﭼﻪ ﺩﺭ ﺭﻭﯾﺎ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عاشق که باشی
دریای آرام از موج های مانده در گلویش
برای تو خواهد گفت
از ابری که بارور شد و باران... که جای دیگری بارید
عاشق که باشی
دنیا از اندوهش با تو حرف می زند ..

 

اگر میدانستند با تو در رویاهایم تا کجا رفته ام

سنگسارم میکردند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

داداشی ممممممممممممممممممنونم از کامنتهای خوبت

دیگه به حال این جنازه فرقی نداره

چه بوسه  باشه...چه خنجر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آدمها فراموش نمیکنند

فقط دیگر ساکت میشوند... همین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آدمها به اندازه "ناگفته هایشان" از هم دور میشوند

نه به اندازه " قدمهایشان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گرما یعنی نفسهای تو،دستهای تو،آغوش تو

من به خورشید ایمان ندارم

عشــــــق واقعی اونجاست که . . .
دختــــر با تمام عصبانیت بامشت بکوبه روی سینه عشقش ،
وبهش بگه بــــرو تنــــهام بذار. . .
ولــــی . . .
اون آروم بغلش کنه بگه؛ نزن دستت درد میگیـــره . . . !!!

به سلامتی اونایی که قلبشون یه ویلای اختصاصی برای یه نفره ، نه یه هتل بی‌ ستاره برای هر رهگذر . . .

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

شاید سـال ها بعد . . .
در گــــذر جـــــاده ها . . .
بی تفاوت ازکنارهم بگذریم . . .
و تـوآهســته زیر لــــب بگویی . . . :
چقدرآن غریبــه شبیه خاطراتـ❤ـم بود . . .

.

.

.

.

.

.

.

ﭼﻪ ﺗﻠﺨﻪ …
ﺧــــــــــــــــﻮﺩﺕ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﺸﯽ ﺑﺰﺍﺭﯼ ﺑﺮﯼ
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﺖ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻧﯿﺎﺩ …

 

 

 

 

 

 

سلام خوبی داداشی ؟

من که بهت سر میزنم عزیز

میخواهمــــــ برایت تنهایـــ ــ ـی را معنی کنمــــــ :


در ساحل کنار جاده نشسته ای ...

هوای سرد،

صدای باد،

انتــــــظار انتــــــظار انتــــــظار … … …

دستت می سوزد با سیگار !

به خودت می آیی،

یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند،

نه دستی که شانه هایت را بگیرد،

نه صدایی که قشنگ تر از باد باشد ...
تنهایـــ ــ ـی یعنی این …
 
 
 
گاهی ارزش داره از همه چیزت بگذری


تا لبخند رو به لبای یکی هدیه کنی


گاهی میتونی با یه کار کوچیک همون لبخند رو بکاری رو لباش


گاهی مهم اینه که بخوای بخندونی


اون وقت خدا هم میخنده


گاهی از خودت بگذر ... فقط گاهی ..
 
 

به چه آسانی ترکم کردی ومن به چه آسانی
سالهاست در ترک همین پک آخرم

وجودم پاره ای از شب ... دلم تنها ترین پاییز ..بساطم بقچه اندوه ..دلم تنگ است ..صدایم خیس باران است ..نمیدانم چرا ..ولی دلم تنگ است ...

×××××××××

همچو ساعت شنی شده ام

که نفس های اخرش را میزندو التماس میکند ...

یکی پیدا شود برش گرداند

من هم ....

نه....!

لطفا برم نگردانید !

بگذارید تمام شوم ...

×××××××××

سلام دوست عزیز وبلاگ فوق العاده ای داری

اگر با تبادل لینک موافقی منو با عنوان وبم لینک کن و بگو با چه اسمی باید لینکت کنم ...مرسی سر زدییی :)))))))

۱۰ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۷ ♥پـــــــریـــــــا ♥
سلام داداش جون..
اخه نه که وبت بلاگفا نیست و تولیست دوستام نیستی کم میام ..من جاهای دیگم زیاد نمیرم ..
چشم میام جبران میکنم ...
مرســـــــــــــــــــــــــــی از حضورت داداش گلم
گاهی گردش پرگار تقدیر در دست تو نیست باید بنیشینی و نظاره کنی اما 
"مرکــــــــــــــــز" را که درست انتخاب کرده باشی "دلت قرص باشد" دیگر هر چه می خواهد بچرخد 
دل من…


از تبار،دیوارهای کاهگلی است…!!


ساده می افتد…


ساده می شکند…


و ساده میمیرد!!


دل من،بدون تو سخت میگیرد…


حال این روزهایم زیادی خوب نیست!!!

 دل من…


از تبار،دیوارهای کاهگلی است…!!


ساده می افتد…


ساده می شکند…


و ساده میمیرد!!


دل من،بدون تو سخت میگیرد…


حال این روزهایم زیادی خوب نیست!!!

خوش بودن که به همین سادگــــی نیست!
کلی ماجرا دارد...
باید تو باشـــی و باران
روی مبل ِ کنار شومینه
جامهای شـــــراب و سیگار پشتِ سیگار
گرمای دستــــهای تو باشد
لبخندت...
و چشمان ِ من خیره به این همه زیبایــی...
انگار خوش بودن به همین سادگی ست...           
mrc azizam manam linket kardam bye
وَقتــــ‗__‗ــــی دِلتَــــ‗__‗ـــنگَم


بَُشــــ‗__‗ــــقاب ها را نِِمی شـــ‗__‗ــــکَنَم

شیــــ‗__‗ــــشه ها را نِمــــ‗__‗ــــی شکَنَـ_ـم

غــــ‗__‗ـــرورَم را نِمـ_ـی شکَــــ‗__‗ــــنَم

دِلَــــ‗__‗ـــت را نِمـ_ـی شکَـــ‗__‗ــــنَم

دَر این دِلتَنــــ‗__‗ــــگی ها زورَم به تَنــــ‗__‗ــــها چیزی که میـــ‗__‗ــــرِسَد ،

این بُغضِ لَعنَتـــ‗__‗ـــی استــــــ ... !!!!!            
بگـــذار ســـرنوشـــت راهـــش را بـــرود … !
مـــن ،
همیــن جا ،
کنار قـــول هـایت ،
درســــت روبــروی دوســـت داشتـــنت و در عمــــق نبـــودنت ،
محـــــکم ایــستاده ام !!               
شاد کن قلب من که غمگین است
رحم کن بر دلم که مسکین است
روز اول که دیدمت گفتم
آنکه روزم سیه کند این است
نکشد کس کمان دل با زور
عشق شاه همه سلاطین است        
هستند انسانهایی که از هزاران حرف شما 
هیچیک را نمی فهمند
و هستند کسانی که بی آنکه کلمه ای بگویید 
درکتان خواهند کرد . . .
نمیدونم چرا....؟؟!
کسی رو دوس داریم که حتی یه ذره تو خیالشم جایی نداریم ولی خیلی راحت دله اونی که واقعا دوسمون داره رو میشکنیم و میگذریم ازش..
مجازی شادیـــــــم،...

مجــــــازی عاشـــــق میشویم،....

مجــــــــــازی یکــــدیــــگر را دلــــــداری میــــدهیــــــم...

امــــــــــــا ....

واقـــــــــعــــی تنـــــــهایــــــیـــــم،....

واقــــــــــعــــی درد میـــــکشــــــــــیـــم،....

و واقـــعـی از عــشـــــق هـای مجـــازی لـــــطـــمـــه میــــــخـــــوریـــم...
ﮔـﺎﻫـی ﺍﻳـﻨـﮑـﻪ ﺻـﺒـﺢ ﻫـﺎ

ﺩﻟـﺖ ﻧـﻤـﻲ ﺧـﻮﺍﺩ ﺑـﻴـﺪﺍﺭ ﺑـﺸـﻲ

ﻫـﻤـﻴـﺸـﻪ ﻧـﺸـﻮﻧـﻪ ی ﺗـﻨـﺒـﻠـی ﻧـﻴـﺴـﺖ !

خسته ﺍی ﺍﺯ ﺯﻧـﺪﮔـی …!

ﻧـﻤـی ﺧـﻮﺍی ﻗـﺒـﻮﻝ ﮐـﻨـی ﮐـﻪ ﻳـﮏ ﺭﻭﺯِ ﺩﻳـﮕـﻪ ﺷـﺮﻭﻉ ﺷـﺪﻩ …
اندکی آن سوتر...
دوستی دارم همرنگ بهار
هرکجا هست... به هر حال ، به هرکار ، به هر فکر
خدایا تو خودت غرق سعادت دارش           
slm mrc k daevatam kardi
webeto ham ghashange bazam biya
♥ دوست داشتن یعنی
وقتی میــــدونه…
رو چیزی حساسی…
یا از کاری بدت میـــاد…
حواسش هست که ناراحتت نکنه…
دوست داشتن یعنی همین...♥
از تو که حرف می زنم،

یک جور خوبی

حال من بد می شود...
از تو که حرف می زنم،

یک جور خوبی

حال من بد می شود...
ثانیه ها را نگاه کردم
سریع و بیرحم از پی هم می دویدند
و من
مات و مبهوت در حسرت گذشت ایام هستم
سال نو می شود و من کهنه
این است عاقبت دنیا
تنهایی هایم را با هیچ کس تقسیم نخواهم کرد


شاید سهم من از این دنیا همین تنهایی باشد
ساده می گویم 

دلتنگتم....

اشکهایم را ببین که چگونه دامانت را خیس کرده بی وفا

عجب بد زمانه ایست ...
می خواهم بنویسم

نمی توانم ؛

یک کلمه به ذهنم می رسد

” تـــــــو ”

تمام شد این هم نوشته ی امروز !
 
 
نــَـه بــــه دیــروز هــآیی کـــه بودی می اندیشــَمــ
نـــَـه بـــه فـــــَــردآهــآیی کـــه شــآیـَـد بیــــآیی
میخـــــــوآهــَـم امـــروز رآ زنــدگـــی کــُنــمــ
خواســـتی بــآش…
خواســـتی نَبــآش…
تنها نشسته ام
اما تنهانیستم
یادت مجال
تنهایی نمیدهد
دنیا
دنیای ریاضی است
وقتی عشق را تقسیم کردند
تو خارج قسمت من شدی...
فراموش کردن تو
هنر میخواد
و من بی هنرترین ادم عالمم...
من ناامیدنیستم...
هرشب پراز امید میخوابم...
هرشب میخوابم به امید اینکه دیگر بیدار نشوم...
همه جاهستی
درنوشته هایم
درخیالم
دردنیایم
تنهاجایی که باید باشی و ندارمت کنارم است
انصاف نیست
تودرقلب من باشی و
من
دردستان تو
در عجبم از کار خدا
تورا افرید وانتظار
یکتا پرستی دادبه من...
بعد مرگم روی سنگ قبرم ننویسید جوان ناکام
من از سیگار خیلی کام گرفتم بد نامش نکنید
تو هنوز...
باتمام نبودنت...
تنها پناهگاه من ...
از این ادمایی...
جهنمی به پا میکند دلم وقتی ارزویی در ذهن بیاید و تو در ان میان نباشی
شهامت میخواهد دوست داشتن کسی که شاید هیچوقت
هیچ زمان سهم تو نخواهد شد
تنهایی های من دونفره است
یا باتو
یابا خیال تو
خوابیده بودم کابوس دیدم
بیدار شدم که به اغوشت پناه بیاورم
افسوس که یادم نبود برای فرار از بی تو بودن خوابیده بودم
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۱ پـــــــریــــــــــا
 هـنـوز هـم گـاهیــ
بی آنکـه بـخـواهَمْ... دلـتـَنـگـت میـ شَـوَم...
دلـتـنـگِ بـودنَـتْ........
حـَتـی هـَمـان بــودنِ کمْ رنـگـت...
خـیـلیــ وقْـت بـود کـه دلـَم میـ خـواست بـگویـم
دوسـتـَتْ دارَم........
تــــو که غَـریـبـه نیــستـیــ
دیــگر نـمیـ توانم خودم را به آن راهی که
نمیـ دانـم کـجـاسـت بــــزنـــم...
دلــم هـمـان راهیــ را میـ خـواهـد
که تــــــــو در امــتـدادش ایـستــاده بـــاشی.
هــمـانْ تـمـامِ راه هـایی کـه میـ گـویـنـد به
عــِــــشـــــــقْ
خــتـــم میـ شــود....

۱۰ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۰ پـــــــریــــــــــا
خوش بودن که به همین سادگــــی نیست!
کلی ماجرا دارد...
باید تو باشـــی و باران
روی مبل ِ کنار شومینه
جامهای شـــــراب و سیگار پشتِ سیگار
گرمای دستــــهای تو باشد
لبخندت...
و چشمان ِ من خیره به این همه زیبایــی...
انگار خوش بودن به همین سادگی ست...

داداشی بخدا بلد نیستم کپی کنم
واسه همینم سخته بنویسم
بذار یاد بگیرم بخدا جبران میکنم

از درد های کوچک است که آدم می نالد ...


وقتی ضربه سهمگین باشد ، لال می شوی ...

















 

چه غم انگیز است ...


سرنوشت ماهی کوچکی که به هوای جفت خود به اقیانوس میـزند


ولی نهنگ ها عاشقش می شوند ...


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لبت با من حرف میزند ...


ومن به چشمانت گوش میدهم ...


کمی بلند تر از صدایت نگاهم کن ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام دوست خوبم ممنون که بهم سرزدی وبت منحصر بفرده بازم بیا و بانظراتت خوشحالم کن

کــــــــــــــــآش
میـــــــشد
آدمــــــــــــــ……..
گــــــآهی
به اندازه ی نـیــآز، بمیـــــرد

بعد بلند شــــــود
آهستــــه آهستــــــــه
خــــــــآک هایش رآ بتکــــــــآند
گردھآیش بمآند
اگــــــــر دلش خوآست،
برگردد به زنــــــــــدگی.
دلش نخوآست،
بخوآبــــــــــــــــد تا
ابـــــــــــــــــــــــد.....
آنقدر بغضهایم را در خودم میریزم
تا روزی لبریز شوند و ببارند
ولی من مثل ابر داد نمیزنم ، غرش نمیکنم
در خفقان میبارم و میمیرم
و باز هم بخار میشوم و باز هم بغض و باز هم اشک و باز هم مرگ
و بـاز هــم ...

بعد مرگم روی قبرم ، روی عکسم ننویسید جوان ناکام ؛

من از سیگار خیلی کام گرفتم ، بدنامش نکنید



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۲ عسلی وامیرش
به سلامتی هرکی که زدیم رفت بزنیم به به سلامتی غم ... شاید اونم بره
۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۱ عسلی وامیرش
به سلامتی اونایی که رو شونه هام گریه کردن ولی وقتی پربغض بودم نبودن
خدایا
اهل معامله هستی...
من جهنمت را ندیده با زندگیم عوض میکنم...
خداحافظ تابستان...

اما بدان روزهای گرمت برای من به سردی گذشت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی