Marlboro

Marlboro

از کسانی که از من متنفر اند،سپاس:آنها مرا قوی تر می کنند.از کسانی که مرا دوست دارند،ممنونم:آنها قلب مرا بزرگتر می کنند.از کسانی که مرا ترک می کنند ،متشکرم:آنها به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست.از کسانی که با من می مانند،سپاس گذارم:آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۳/۰۵
    S

پاییز

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۸ ق.ظ

بگذر بهار ، حالم با تو خوب نمی شود

پاییز حال مرا خوب می شناسد   !


۹۳/۰۳/۰۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
SAMAN

نظرات  (۷)

سرمای نبودنت بدتر از سرمای زمستان است . . .

به لرزه انداخته چهار ستون دلم را . . .
ساده ی ساده از دست می روند..

همه ی چیزهایی که سخت سخت بدست آمده اند...
بی هدف قدم زدن پسرا....

مثل گریه کردن دختراست...

بعد مرگم روی قبرم ، روی عکسم ننویسید جوان ناکام ؛

من از سیگار خیلی کام گرفتم ، بدنامش نکنید



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
مرا به تختم ببندید و سیگاری برایم روشن کنید و تنهایم بگذارید...
هرچقدر هم نالیدم و فریاد زدم به سراغم نیایی...
من دارم او را ترک میکنم


برگرفته شده از brokenangel.blog.ir

نه آغوشت را می خواهـــم ،

نه یک بوســـه

نه حتـــی بودنت را 

همیـــن که بیایــی و از کنـــارم رد شوی کافی است

مرا به آرامش می رسانــد

اصطکــاک سایه هایمـــان  حتــی



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir

نمیدانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند...

مهم ریشهبود...

که تیشه خورد...

از نگاه خندانم چیزی نمی فهمی...

از چشمانم پیداست...

بایدبنگری...



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی